duminică, 4 iulie 2010

O duminica dimineata

Dupa micul dejun vecinul meu Mihai rezolva sudoku (el rezolva sudoku mai des decat respira :) ). Si cum imi savuram yo ceaiul observ ca almanahul lui continea cate un banc pe fiecare pagina. Asa ca mi-a venit ideea sa selectez cateva pt cititorii mei (am o presimtire ca sunt mai multi, nu doar 1):
¤Cocosul organizeaza o sedinta cu gainile. Despacheteaza o cutie si scoate din ea un ou de strut.
-Nu vreau sa va critic, dar nu strica sa fiti la curent cu ceea ce este in stare concurenta!
¤Intrebare la Radio Erevan:
-M-am maritat cu un vaduv, iar el nu conteneste sa-mi vorbeasca de fosta lui sotie. Ce sa fac?
-Vorbiti-i despre viitorul dv. sot.
¤Reclama la o agentie de turism din Germania: VIZITATI ROMANIA - MASINA DUMNEAVOASTRA ESTE DEJA ACOLO!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu