duminică, 15 august 2010

Marea neagra - ziua 3 - Burned

Dat fiind că internetul merge destul de prost aici și că timpul meu ieri a fost destul de limitat nu am putut scrie ieri, așa că voi face un scurt rezumat.
Am fost în Eforie Nord unde m-am întâlnit cu Geo (da, cea care se oftica în post-urile anterioare că nu era și ea la mare) și cu gașca ei. Plajă aglomerată, gălăgie moderată. După ce am pierdut noțiunea timpului mi-am dat seama că am cam exagerat cu soarele. Mi-am cumpărat niște creme și nu am avut de suferit ulterior, singura "consecință" fiind că sunt roșu..... foarte roșu.... aproape asortat cu Loganul meu :) . M-am odihnit de prânz la mine în Sud, apoi m-am reîntors la Geo, în Nord.
Dată fiind starea mea de expunere excesivă la soare, care nu mai tolera nicio rază în plus, după amiază am avut nor :D (spre fericirea mea și tristețea Simonei care se voia a fi neagră în 2 zile). Apa a fost extrem de caldă.
Apoi am mâncat și am văzut niște "bărcuțe".
Pe la 12 ( ca o adevărată Cenușăreasă ce sunt ) m-am întors la "vizuină" să-mi fac somnul de frumusețe (mă gândeam că la categoria frumusețe intră și culoarea pielii ).
În mare, cam asta a fost ziua 3 la mare. :)
A, da.... Și Loganul meu a împlinit 66666 km. Număr magic, mulți înainte.




Photos removed due to a copyright from Geo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu