miercuri, 18 august 2010

Marea neagra - ziua 6 - Răsărit de ... ceață

/>




















Vila Andrei



Marți, 17.08.2010
A fost cald luni noapte și m-am chinuit să dorm. Până la urmă m-am lăsat păgubaș și mi-a venit mie ideea să merg să văd răsăritul. Doar că am văzut greșit pe net ora la care ar trebui să răsară și m-am dus de la 5. Când el de fapt răsare la 6. La plecare s-a declarat amatoare de văzut răsăritul și verișoară-mea, care, de asemenea nu a putut dormi din cauza căldurii. Și am plecat prin răcoare să vedem "cum se trezește soarele". Ne-am așezat pe o bancă (nu BRD.... alta) și am așteptat. Lângă noi, pe altă bancă, alte 2 persoane, în aceeași situație de așteptare. La un momentdat liniștea a fost tulburată de sunetul de generic al știrilor proTv... care era ringtone la telefonul uneia din cele 2 persoane.
Am așteptat până la ora 6, însă am constatat cu dezamăgire că în loc de soare, apare ceața. Așa că nu am văzut nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu