duminică, 26 septembrie 2010

A venit toamna...


După îndelungi (din punct de vedere legal, ar fi trebuit să înceapă de aproape o lună) așteptări (nu în sensul că a fost așteptată de cineva, ci în sensul că era de așteptat să se întâmple și asta) a venit în sfârșit toamna. Cu tot tacâmul (nu, n-a venit la masă) : frunzele copacilor s-au colorat (în culori de toamnă (trebuie să menționez că știu că imaginația voastră zboară la prostii și parcă vă văd gândindu-vă la un pom.... mov)), ploile au devenit mai lungi (probabil și mai late, asta nu știu sigur), vântul bate din toate direcțiile creând un foșnet care amplifică senzația de ploaie în așa fel încât dacă stai cu ferestrele deschise și cu ochii închiși o să ai senzația că ești undeva la o cascada (visați în continuare).
Dacă stau să mă gândesc devenise oarecum monotona vara, peste tot soare și frumos, toată lumea fericită, era ca într-un film prost, cu happyend dar fără acțiune. Acum, în sfârșit există puțină dinamică pe cele 2 mari LCD-uri pe care tata le-a pus pe pereții mei când a construit casa, cu diagonale de 58' ( 145cm) și respectiv 64' (160cm) (e vorba de ferestre, să nu-i vină vreo idee vreunui hoț, ar fi păcat să meargă prin vremea asta și să vadă că nu mai e ținta). Copacii se mișcă în toate direcțiile neobosiți de parcă ar fi devenit super copaci (aluzie la reclama cu Rienergy, pe care o s-o pun și-o s-o comentez dacă-mi aduceți aminte, acesta fiind un post despre toamnă).
În popor există 2 vorbe (pe care le știu yo, probabil sunt 1000) care descriu această vreme:
-e o vreme bună de stat în casă și numărat banii
-e o vreme bună de stat în casă și făcut copii
Având în vedere societatea actuală, și criza economică, aș zice că prima iese din discuție, nu poți număra bani dacă nu îi ai (chiar mă gândesc dacă în trecut, când începea ploaia, lumea intra repede în casă, scotea banii de la saltea și începea să-i numere). A2a vorbă populară mi se pare țigănească, asta ar explica evoluția demografică a acestei "specii" (nu, nu sunt rasist, sunt doar răutăcios). Așa că yo m-am gândit că, în anul 2010, aceasta este o vreme bună de stat în casă și scris pe blog (pe asta a gândit-o bloggerul din mine). Oricum ideea generală e că e o vreme bună de stat în casă, indiferent ce faci . Yo sigur nu vreau să stau pe afară prin vremea asta, m-am cam săturat de antibiotice și stat în pat. Deci, ori mă ascultați pe mine și stați în casă, eventual privind pe geam ce e afară, ori ascultați sfatul Lion (nu, nu leul din mine) care spune să stați afară. Alegerea vă aparține, chiar dacă aproape tot în țara asta se întâmplă cum vrea piratu'. Cred că el e în culmea fericirii toamna, apă peste tot, țara devine toată portocalie, ce mai, ca pe vremea când era el tânăr și avea păr...
Gata, cum mi-a apărut imaginea lui în minte mi-a pierit inspirația și cheful să mai scriu despre toamnă. Revin cu completări cât de curând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu