miercuri, 20 aprilie 2011

Banc cu papagali

Un tip se hotaraste sa-si cumpere o mascota. Merge la un magazin specializat, si plimbandu-se vede un papagal atarnand de un bat, cu capul in jos. Se opreste, se uita la el si zice cu voce tare:
- Ce-o fi patit papagalul asta?
- M-am nascut asa, sunt un papagal fara picioare.
- Ptiu, drace! Mi se pare ca pasarea asta a inteles ce ziceam si mi-a raspuns.
- Sigur ca da, sunt un papagal total inteligent si foarte cult.
- A, da? atunci raspunde-mi la asta: cum te tii de bat daca n-ai picioare?
- Bine, vezi mi-e un pic rusine, dar acum ca m-ai intrebat... Folosesc penisul, il dau de cateva ori dupa bat. Nu se vede fiindca-l acopar cu penele.
- Incredibil! Intr-adevar poti intelege ce zice lumea si poti raspunde?
- Desigur! Vorbesc romana, spaniola si engleza. Pot conversa fara probleme aproape despre orice: politica, religie, fotbal, chimie, filozofie si sunt expert in ornitologie. Ar trebui sa ma cumperi, sunt o companie excelenta.
Se uita omul la pret, 200$.
- Prea mult pentru mine!
- Ssst, il cheama papagalul facandu-i semn cu o aripa sa se apropie. Nimeni nu ma vrea fiindca n-am picioare. Ofera-i patronului 20$.
Plateste tipul 20$, ia papagalul si merge acasa. Trec saptamanile, papagalul se dovedeste a fi foarte gratios, interesant, un bun prieten, chiar da sfaturi bune, omul e fericit. Intr-o zi, cand ajunge acasa de la munca, papagalul ii face iar semn cu aripa sa se apropie.
- Nu stiu daca sa-ti spun sau nu, e despre nevasta-ta si postas...
- Cum?!
- Bine, azi dimineata cand a venit postasul, nevasta-ta l-a intampinat cu un sarut pe gura. Purta lenjerie intima.
- Si?!
- Dupa aceea, postasul a intrat si a inceput s-o mangaie...
- Sfinte Dumnezeule! Si mai ce?
- I-a scos sutienul... chilotii... s-a asezat in genunchi si a inceput s-o sarute pe toate partile, incepand de la sani, coborand... coborand... pe la buric, in jos... in jos...
Papagalul tacu un timp.
- Si ce s-a intamplat? Ce s-a intamplat? Vorbeste papagal nenorocit!
- Imi pare rau, dar nu mai stiu. Am avut erectie si am cazut de pe bat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu