joi, 19 ianuarie 2012

Tot despre revoluție



Am intrat în a8a zi de revoluție.
Între timp a apărut și Băsescu. Reacția lui a fost:


Dar, spre ghinionul lui, afară nu plouă, așa că protestele pot continua. Și pot continua la fel de pașnic cum au și început, înainte să se tulbure apele. Sau să fie tulburate. Mă rog, ideea de bază a fost cam așa:

Azi au venit și întăriri, din țară. Și tot odată s-a mai adăugat la lista spațiilor de protest și Arcul de Triumf. Și ca să nu mă lungesc mult cu articolul o să prezint câteva materiale, legate de aceste proteste, care mi-au atras atenția.

1. Mod de proteste în Cluj

2. Banner de protest din București


3. Alt banner de protest (locație necunoscută)
(la vederea acestui banner, Chuck Norris a declarat că nu se bagă)

4. O listă cu idei înțelepte scoțiene (cel puțin 3 ar avea legătură cu subiectul)

Și ce era mai bun am lăsat la urmă:

5. Reacția lui Radu Mazăre când i-au intrat inspectorii în primărie


Hai liberare !

Surse: 1 2 3 4 5





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu