sâmbătă, 24 martie 2012

Animale perverse 2

Pentru că postul anterior a fost despre câini, acesta o să fie despre pisici. Titlul este ales pentru că am observat că multă lume caută pe google acest lucru. Și găsește blogul meu pentru un articol mai vechi. Acesta.
Și mi-am amintit că mai am o poză pe care nu am pus-o în speranța că voi avea timp și chef să-i îmbunătățesc calitatea. Dar nu a fost așa, și o voi pune brută.


Da, întradevăr sunt 3 pisici. Mă rog nu le știu genul și deja la partide în 3 e mai puțin relevant. Inițial nu am vrut să fac poză, neavând aparatul și fiind destul de întuneric pentru telefon (da, pisicile făceau sex în 3 pe o străduță întunecată), dar când am văzut că un alt trecător scoate un Nokia... am zis să-i dau o mână de ajutor, telefonul meu având și blitz.


Dacă vreți pozele la rezoluția maximă pentru a le studia mai în-de-aproape, lăsați un comentariu și vă pun pozele pe mail. 

Aș fi curios, și aș ruga persoanele care au ajuns pe acest blog căutând pe Google acea sintagmă, să-mi lase într-un comentariu (chiar anonim) motivul pentru care au căutat acest lucru.. mor de curioziate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu