marți, 6 martie 2012

Statisticile si RATB - continuare

Au trecut aproape două luni de când am făcut acea sesizare . Și, ce credeți? Azi mi s-a răspuns.

O dovadă în plus a cât de mult respectă RATB cetățeanul care le plătește salariile.
Răspunsul sună așa:

"Nr.inreg:6186/46293/06.03.2012

Stimate Domn Ciobanu Andrei Florin,

Referitor la sesizarea dumneavoastra transmisa Regiei prin intermediul postei electronice, va comunicam urmatoarele:

Pe linia 261 autobuzele circula la un interval de 45-50 minute la orele de varf.

Din analiza modulului statistic R.A.T.B., in data de 13.01.2012, nu s-au inregistrat dereglari ale intervalului de succedare, in afara celor datorate traficului general deosebit de aglomerat.

Vom continua sa monitorizam permanent cererea de transport si vom adapta parcul de vehicule al liniilor, precum si graficul de parcurs, in functie de solicitari.

Cu stima,

Serviciul Relatii Publice"

Din acest mail (da, pe mail mi s-a răspuns) yo înțeleg următoarele:
1. RATB este conștient de programul lejer pe care-l are 261.
2. Nici măcar nu s-au obosit să citească sesizarea mea, deoarece nu menționasem nimic de ziua de 13, și la anumite puncte nu mi s-a răspuns.
3. Trebuie să mă apuc să strâng semnături să fac cât mai multe solicitări în numele persoanelor care stau la mine în cartier, dacă vreau să circulăm civilizat.
4. Nu au menționat nimic de cele 90 de minute din weekend
5. Le-au trebuit aproape 2 luni să scrie 5 rânduri ( restul sunt standard). Asta dacă nu au deja răspunsuri șablon în care pun doar data la care au primit sesizarea.

2 comentarii:

  1. eu stau pe iezerului.vatra noua.si duminica am stat o ora si zece minute in statie .este posibil?park suntem la tara.mai repede ajungi pe jos.este chiar nesimtire
    .

    RăspundețiȘtergere