marți, 24 aprilie 2012

Statistici si clasamente

Peste tot există statistici, clasamente, topuri, etc.
Pe Internet există mii. Bine, pe Internet există mii din orice lucru.
Cele mai importante/ relevante clasamente pentru o persoană cu un site/blog sunt PageRank (by Google) și ZeList (dacă cineva vrea să adauge altul poate să scrie un comentariu). Google PageRank se actualizează rar și greu. Fiind structurat doar pe 10 trepte, practic site-ul tău primește o notă de la 1 la 10. Acest clasament se actualizează la 12 luni.

ZeList, este un clasament românesc, care se actualizează săptămânal, în funcție de câte persoane scriu de site-ul tău, nr de vizitatori, nr de comentarii, etc. Cum în ultimele săptămâni am redus frecvența articolelor sunt pe un trend descendent. Sau poate acest lucru este din cauză că Emil a făcut zguduit topul când a urcat în primele 200 de poziții.


Faza hilară e că mă uitam pe un site și spune că am PR -4 :).

Deci un blog nou are 0, iar eu am -4. Foarte amuzant.
Dacă ar fi chiar adevărat ar sfida legile logicii și Internetului. La un test pe alt site am văzut că de fapt PRul este de 1.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu