duminică, 4 noiembrie 2012

Cum cuceresti cu o carte

Timpul trece, si pe măsură ce încep mai tot mai multe activități constat că cel care de suferit este blogul. Așa că revin acum, pe ultima sută de metri cu articolul pentru SuperBlog 2012, la proba: "Cum să cucerești cu o carte."

Din start, titlul mă amuză. Dacă ajungi să te bazezi pe o carte să cucerești o fată, mi se pare că deja ești cam disperat și nu prea ai ieșit în lume. Nu tu romantism, nu nimic. Impresionezi cu opera altcuiva. Genial.


Dacă ar fi totuși să vreau să impresionez o fată cu o carte aș alege o carte de bucate. Da, gătesc. Rar, dar bine. Pun suflet când fac mâncare. Când rămân fără suflete adaug alte condimente.
Lăsând gluma la o parte, cred că o carte de bucate are cele mai mari șanse să impresioneze. Comparativ cu alte opere literare, nu cu alte metode. În primul rând că dacă recomanzi o astfel de carte, înseamnă că ai ceva gânduri culinare. Fetele apreciază asta. La urma urmei, toată lumea știe că cei mai buni bucătari sunt bărbați. Și probabil se gândește fata că vei mai găti și tu, nu va sta doar ea în bucătărie. Sau măcar s-o ajuți.

În al 2lea rând, se știe că dragostea trece prin stomac. Dacă îi recomanzi o carte, poate mâncărurile de acolo sunt afrodisiace sau ceva. Ar fi un plus. Ar putea fi sarea și piperul din relație.

Nu mă pricep la cărți, dar cred că mă pricep suficient de bine la fete să spun că nu poți cuceri cu o carte. POATE dacă scrii tu o carte pentru ea. O carte cu poezii de dragoste. Altfel, chiar nu văd cum. Și nu cred că o să testez această metodă prea curând. Prefer să mă rezum la cele cunoscute și testate.

Dacă cineva a fost cucerit cu o carte, chiar îl rog să-mi spună. Sau poate domnișoara din juriu se gândește la o carte anume, motiv pentru care o rog să-mi lase un comentariu cu volumul pe care l-a avut în minte când a gândit această probă.

2 comentarii: