luni, 10 decembrie 2012

Phone tester

Până acum am tot testat telefoane pe care le-am luat pentru mine. Pentru că mi-a plăcut ceva la ele. Trebuie să recunosc că un job de phone tester ar fi ceva grozav.

Și am găsit pe net că există un program numit Orange Smartphone Tester. Genial. Și aș avea șansa să câștig noul HTC 8x la un concurs din cadrul programului.. Bună idee, sună interesat.

Mi-ar plăcea să testez un telefon cu Windows 8. La câtă reclamă a făcut Microsoft și la cât de puțin ne-a încântat noul sistem de operare pe computer, cred că pe telefon ar fi un pas înainte. Până acum nu am pus mâna pe un telefon cu Windows 8.



Cu vechiul, vorba vine, Windows 7 m-am jucat puțin și mi-a lăsat o impresie cât de cât bună. Arăta frumos, se mișca bine, dar lipsea partea cu multitudinea de aplicații care sunt disponibile pe Android. Și aici mă refer în principal la cele gratuite, că în momentul în care dai o căruță de bani pe un smartphone, parcă nu-ți mai vine să dai și pe aplicații ca să-l poți folosi. Decât dacă ai fițe și iPhone. Atunci lucrurile stau altfel.

Un telefon HTC cu Windows 8. HTC au intrat puternic pe piața telefoanelor mobile încă de la apariția smartphone-urilor. Or fi făcut ei și telefoane clasice, dar nu auzisem de ei. Acum sunt în top. Au produse pentru toate gusturile și pentru toate buzunarele.

M-am uitat puțin la specificațiile respectivului HTC 8x Windows Phone...etc. Nu mi se pare chiar impresionant. Comparându-l cu concurența. Procesor Dual Core la 1,5GHz și 1GB RAM. Atât? Arată a 2010, toamna. Poate Microsoft gestionează mai bine resursele și nu au nevoie de ceva puternic, însă și Atrixul meu e oarecum competitiv cu această configurație. Unde mai pui că HTCul n-are slot de card. Pe bune? De ce? 16GB nu cred că sunt suficienți în zilele noastre.

O altă chestie care mi s-a părut inutilă e camera frontală de 2Mpx. Dar mă rog, poate o fi vreo modă nouă.

Mi-a plăcut în schimb ideea de a colora telefonul. De a avea capace în culori vii asortate cu sistemul de operare. Asta da. Și am văzut o integrare cu Xbox. Observ o direcționare a celor de la Microsoft în direcția celor de la Apple. În curând îi vedem că fac un port propriu și se izolează.

Mă rog, aștept să câștig minunatul telefon ca să văd dacă mă face să renunț la Android.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu