duminică, 3 februarie 2013

Leapsa sportiva

Am devenit leneș. Nu reușesc să-mi dau exact seama când s-a întâmplat asta. Eram prea mic.

Dar acum că m-am îngrășat vreo 2 kg e timpul să mă mobilizez și să le dau jos. Orice până la greutate. Nu e loc decât pentru un greu în blogosfera asta și plus că țin la aspectul meu fizic. Așa că m-am hotărât să fac sport.


Apoi am văzut ce-i afară și m-am răzgândit. Și m-am gândit că trebuie să găsesc altă metodă. Și la fix a venit leapșa sportivă de la Daniel. El le are cu lucrurile naturale, da’ acu’ chiar a nimerit la fix. Și m-am gândit că tot refuz bietul om de multă vreme și că n-am mai scris nicio leapșă pe blog, așa că am hotărât să-i accept provocarea.

1.       1. Asa, de incălzire, ce sporturi urmăriți?
N-am înțeles partea cu încălzirea, dar eu mă înfierbând când mă urmăresc luptele fetelor în miere. La asta te refereai, nu? Că mierea e naturală. Zic și eu...

2.       2. Suporterii căror echipe sunteți?
Păi îi suport pe toți. Sunt neutru ca Elveția. Poate puțin mai mult.

3.       3. Ce sporturi practicați?
În ultima parte mai mult din astea care implică mai puțină mișcare, sporturi de masă. Halbere, sticlism...

4.       4. Dacă ar fi vorba de o întâlnire blogosferică și sportivă, la ce v-ați băga?
La cele de la punctul anterior. Am văzut că se pricep bloggerii la astea.

5.      5. Când ați practicat ultima dată un sport?
Azi. Am practicat aruncatul cu privirea.

De mult n-a mai fost o leapșă a cărei completare să-mi facă atât de multă plăcere. Combini sportul cu bloggingul și-ți dă o leapșă. Tot o struțo cămilă.
Da chiar, bloggingul nu e sport?
Dau leapșa mai departe oricui vrea să facă puțin sport la degete și să-și mai destindă blogul cu un articol. 

4 comentarii:

  1. M-am lamurit, tie-ti place doar sportul online, iar la offline doar alea cu spuma :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai sunt ceva sporturi offline care-mi plac, dar citesc si minorii si nu vreau sa le dau idei. ;)

      Ștergere
  2. Eşti de-al nostru, cu manevrele!
    @Daniel : păi sport facem! plimbăm halbele când cu stânga, când cu dreapta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal părinte că sunt din parohia lu' matale. Păi restul dau la împărtășanie câte-o linguriță de vin....

      Ștergere