duminică, 10 martie 2013

Offline



Din când în când și bloggerii au nevoie de timp offline.

Timp în care să lase online-ul și să ia o gură de aer. Să facă puțină mișcare. Să simtă că există o lume mai mare decât Internetul. Să se întoarcă la origini.

Cam asta fac eu în perioada asta. Mi-am luat jucăriile și am plecat acasă, la Vălenii de Munte, Prahova. Pe meleagurile natale. Departe de aglomerația și agitația din București. Departe de poluare și de oameni nesimțiți. Departe de internetul de mare viteză cu care poți lua un film HD în doar 5 minute. Departe de poluare și de gălăgie.


Am venit aici să-mi reîncarc bateriile. Să îmi recapat energia aceea pe care am pierdut-o în ultima vreme. Motiv pentru care am cam neglijat partea online. Un blogger nu poate fi și online și offline în același timp. Că mai fac o excepție și mai petrec timp și pe blog e una, însă în aceste zile îmi vine greu să fac acest lucru.
Aerul curat și mirosul de primăvară, combinate cu primele flori apărute și cu mugurii răzleți mă țin destul de departe de tehnologie. Parcă nici de telefonul mobil nu am chef. Simt cum natura se luptă cu tehnologia pentru mine. Cred că, cu toată dragostea mea pentru 2.0, natura va învinge întotdeauna. Probabil datorită anilor de experiență pe care-i are în spate.

Diferența dintre online și offline e binară. E vorba de o cifră la furnizarea de energie electrică. Dacă în loc de 1 avem 0 și nu mai există curent electric, s-a terminat cu internetul. Natura a învins. E chiar atât de simplu. Și dacă ne gândim că toată electricitatea vine din natură, lupta e pierdută din start.

E bine ca, din când în când, să mai fii și offline, cu toate că majoritatea bloggerilor stau mai mult offline pe la evenimente. O perioadă mai lungă de offine te face să interacționezi mai bine cu tine însuți.

Așa că, cu scuzele de rigoare, în următoarea perioadă, articolele vor fi mai rare.

Mulțumesc pentru înțelegere, ne vedem offline! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu