marți, 14 mai 2013

Cinefil - Star Trek - Into Darkness


Deja am umplut celălalt blog cu articolecinefile așa că o să mai pun și aici din ele. Mai exact (că precisă era marmota) acesta articol despre Star Trek – Into Darkness / În întuneric.

Nu sunt fan Star Trek, nu am văzut partea precedentă, iar de serial îmi amintesc de când eram copil. Însă Into Darkness e chiar bun. Un film nu poate fi decât bun atunci când un spectator reușește să înțeleagă pe deplin acțiunea și să aprecieze efectele, fără să fi văzut o introducere, fără să știe personajele.


Povestea e mai puțin importantă însă efectele sunt senzaționale. Mai ales că am văzut filmul la Romtelecom Imax. De pe rândul 5. Eram chiar în mijlocul acțiunii. A fost superb.

Star Trek – Into Darkness este întradevăr un film făcut să fie văzut în cinematograf, 3D. Fără minunatele efecte probabil ar fi apreciat doar de iubitorii genului / seriei. Altfel ar fi încă un film cu navete spațiale și extratereștri. Doar că de această dată, extratereștii se numesc klingonieni, nu mai beneficiază de denumirea generică.

Dacă vreți să vă plimbați prin spațiu la viteză warp și să vedeți ce isprăvi (mi-a zis cineva că-i place cuvântul ăsta) au mai făcut personajele de pe nava Enterprise, dar și să vedeți klingonieni, puteți merge în cinematografe începând de vineri, 17 mai.  Filmul este distribuit de RoImage 2000 chiar și în format Imax, format în care vi-l recomand să-l vedeți.

Vizionare plăcută! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu