sâmbătă, 17 mai 2014

Ganduri de vacanta – guest post

De ceva vreme ma tot bate gandul sa plec intr-o vacanta…ma si vad stand undeva pe o plaja, la malul marii, simt cum soarele imi incalzeste fiecare parte a trupului si cum briza isi face simtita prezenta…pescarusii se aud undeva in departare si tot zgomotul din jur brusc dispare..sunt doar eu si marea…Dar de ajuns cu visarea, daca vreau vacanta e cazul sa si fac ceva in sensul asta. Asa ca ma apuc sa imi sun cel mai bun prieten sa il intreb daca nu cumva a aflat de niste oferte… el, care tot timpul e la curent cu ultimele noutati in materie de destinatii pentru sejururi. Si nu mare mi-a fost surpriza cand, a doua zi, mi-a si trimis niste oferte pe email cu vacante exotice in Mexic! Arriba… la super preturi…


Mi-a trimis un site. Am intrat si am gasit oferte litoral de la Amaryllistour.ro, de unde puteam alege intre sejururi exotice care mai de care mai tentante ca oferte si destinatii…Spre exemplu, Hotel Royal Suites Yucatan, pe Riviera Maya cu plecare din Mexic, 7 zile all inclusive…sau Hotelul Iberostar Paraiso Maya…ce mi-as putea dori mai mult ca sa ma deconectez pentru 7 zile de tot ceea ce inseamna munca si probleme intr-un mic paradis stralucitor si cald? Era plin de oferte vacante Mexic.

Din cate am vazut din pozele postate pe site, arata destul de relaxant si plin de viata…exact ceea ce mi-ar trebui dupa atatea zile racoroase si ploioase de la noi…Mult verde si albastru, soare si prea putini nori pe cer care sa nu dea bine cu imaginea de ansamblu. Nici de camere nu am nimic de zis…arata comfortabile, in culori placute, odihnitoare, caci pana la urma acesta este si scopul unei vacante, nu? Bine, daca stau putin sa ma gandesc, poate ca patul pare cam prea comfortabil, e posibil sa vreau sa imi prelungesc somnul de dimineata cat mai mult posibil :)

In ceea ce priveste Royal Suites Yucatan, arata destul de interesant, casutele par amplasate chiar foarte aproape de apa, ceea ce le da un aer mai romantic…deja ma si vad stand cu partenerul seara la o cina pe terasa sau dimineata la o cafea bucurandu-ne de primele raze ale soarelui. E cu siguranta un loc unde poti sa lenevesti in voie dupa pofat inimii. Am vazut ca pe site mai aveau oferte si pentru Costa Brava, Costa del Sol, Tenerife…o varietate de unde sa poti alege. Si toate sunt destul de tentatnte..sper sa nu imi ia prea mult sa ma decid.

Asa ca, in mare pot sa spun ca destinatia pentru vacanta mea mult asteptata va ramane insoritul Mexic, la locatia exacta vreau sa imi acord putin timp de gandire…Daca ca o sa mi se aprobe si concediul in perioada in care vreau sa plec, cred ca voi avea una din cele mai reusite vacante de pana acum.  Asa ca trebuie sa incep sa ma pregatesc inca de pe acum. Mexic, here I come!

Raluca B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu