duminică, 11 iulie 2010

Animale si sport

//edited http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:PVtSsMSKak3APM:http://assets.sport.ro/assets/sport/2010/07/08/image_galleries/96941/caracatita-paul-a-avut-dreptate-in-toate-predictiile-facute-la-mondial_1_size1.jpg 
Aceasta (pentru cei care nu o cunosc deja (și sunt convins ca sunt mulți care au auzit de ea dar nu au văzut imagini)) este caracatița Paul.

Caracatița Paul a devenit celebră după ce (stați pe un scaun sa nu muriți de râs) a prezis echipele câștigătoare la Campionatul Mondial de Fotbal Africa de Sud 2010. I se servește mâncare în 2 boluri cu steagurile echipelor care vor juca (după cum se observa și în imagine (n.r. Germania și Spania) iar creatura alege bolul echipei care va câștiga. Până acum a avut tot timpul dreptate, inclusiv în meciul din aceasta seara (n.r. sâmbătă, nu știu exact când apare acest post), finala mică dintre Uruguay și Germania. Am sunat un prieten sa-i spun ca Uruguay-ul conduce cu 2-1 și el mi-a zis nu contează, oricum bate Germania, asa a zis caracatița Paul.

WTF? Chiar am ajuns să ne luăm după o caracatiță? Sau mai bine zis, am ajuns la mintea caracatiței? Yo personal cred în multe prostii, dar în caracatițe prezicătoare nu.

În primul rând că nu văd legătura dintre fotbal și o creatură subacvatică cu tentacule (bine, nu văd legătura între fotbal și nicio creatura subacvatică, dar dacă are și tentacule e cu atât mai specială :P ). Singura legătură dintre fotbal și apa o reprezintă bălțile formate după ploile torențiale ( chiar a fost un mondial ploios).
În al 2lea rând, nu cred că caracatița Paul se uită le meciuri. Cred că pe ea chiar n-o interesează cine câștigă, e doar înfometată.

În al 3lea rând cred că totul e doar un truc, altfel cine ar fi suficient de prost să aibă un oracol (indiferent de regnul animal din care face parte) care are dreptate și în loc să se îmbogățească câștigând la pariuri, să mediatizeze orătania. Da, e multă lume proastă în lumea asta, dar parcă în povestea asta something's fishy (și nu mă refer doar la caracatiță).

Astăzi mi s-a propus să mi se ghicească viitorul de 2 ori în 60 secunde (mă plimbam cu bicicleta și am trecut pe lângă 2 țigănci), dar am refuzat. Yo sunt de părere că viitorul ți-l faci singur și nu ți-l prezice o caracatiță.
Voi ce părere aveți?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu