luni, 12 iulie 2010

Caracatita 1 - 0 Olanda

S-a terminat și CM 2010. Caracatița a ghicit din nou. Nu prea știu ce să mai zic, aștept cu nerăbdare să se întâmple ceva cu caracatița Paul. Poate chiar o să mă apuc să mănânc carne de caracatiță. Încă nu m-am întors în București și mâine mă trezesc dimineață așa că nu voi lungi acest post.
Felicitări Spania (așa e fair-play, să le urez :P )!
Așteptăm acum să ne spună caracatița Paul ce se va întâmpla cu ea acum, cine știe, poate primește vreun contract de câteva miliarde de EUR / sezon la o casă de pariuri ceva. Sau poate o să devină fel de de mâncare principal la masa lotului de fotbal al portocalei mecanice ( Olanda). Sau poate o să o asasineze cineva.
Mâine (sau mai târziu tot azi, luni, depinde) o sa postez despre plimbarea mea cu bicicleta prin dealurile înnămolite. Am poze :-> .

Un comentariu:

  1. Felicitari ! In sfarsit recunosti calitatile incontestabile ale lui Paul! Bravo ca ai ajuns pe calea cea dreapta!

    Salutari pauliene!

    RăspundețiȘtergere