vineri, 13 august 2010

Marea neagra ziua 1

Joi 12.08.2010

După 3h de somn, 330km și ~5h de condus regulamentar. (aproximativ, sună mai frumos decât 320 ) am ajuns pe litoralul românesc, la Eforie Sud, mai exact. ( ca să fiu și mai exact, aici ).
După cum știați/ nu știați yo nu aveam o părere bună despre mare : " o apă, multă aglomerație, prețuri mari, nimic deosebit." Astăzi, însă, acea părere mi s-a schimbat. Deși erau 32*C (real feel 40*C ) se putea respira (mai bine ca în București, în orice caz). Briza mării făcea ca acea căldură sufocantă să treacă foarte puțin observată.
Apa, la 29*C este atât de caldă că pur și simplu îți vine să stai numai în ea. Nisipul frige. Razele soarelui, însă, nu sunt/ nu par atât de deranjante ca în alte zone (pot compara direct cu Drajna, pentru că de acolo am venit.
Prețurile, cel puțin aici, sunt acceptabile. Comparative cu București. Chiar mai mici la multe lucruri comparate cu prețurile din București. Probabil în Mamaia, acolo unde sunt fițele, și prețurile sunt "de marcă".
Stațiunea este curată și liniștită.
Totul este foarte frumos.
Priviți poze:


Eforie Sud 1
Eforie Sud 2
Andrew from the beach

Ajuns aici, yo, fiind o ființă socială, m-am hotărât să sun lumea. Unii, nu dau nume că se supără Geo, s-au ofticat că i-am sunat. Alții, cum ar fi colegul Emil, au fost încântați că am dat un semn de viață și au propus să ne vedem. Așa a decurs întâlnirea cu Emil. Poze cu colegul lui, Iulian, nu am, dar vă pot spune că are un iPhone și e foarte mândru de asta (thumbs down pentru Iphone, nu pentru Iulian. El este de gașcă)


Emil, bumber-car driver

Apropo de Emil, degeaba se dă el mare blogger dacă nu ii pasă de cititorii săi și nu le acordă măcar 1h din vacanță. Mai anunță și că nu pot hoții să-i spargă casa cum au pățit alții de pe facebook. Păi de ce s-ar chinui un hoț când nici măcar nu știe că Emil e la mare.
Pentru hoți, am 6 bucăți cățel și mi-am luat cu mine laptop & tel & bani. Așa că nu are rost să pierdeți vremea.... mergeți la Emil. Repede că vineri 13 se întoarce în București.... wow, vineri 13... nasol.

Un comentariu:

  1. Ms pt reclama. Poate la anu ne strangem mai multi si mergem la mare!
    Asta e, desi esti mai nou, ai dovedit ca esti mai blogger ca mine:D

    RăspundețiȘtergere