sâmbătă, 14 august 2010

Marea neagra - ziua 2 - Ice, ice, baby



Vineri 13.08.2010
Soare, 35*C, real feel 40*C.

După un somn bun, am plecat la plajă pe la 7 jumate'.
Apa era foarte limpede.
După vreo două ore de plajă simțeam nevoia de ceva mai rece. Primul lucru care mi-a trecut prin minte a fost: gheață. Și apoi a urmat al doilea: foarte rece. Și apoi rotițele au început să se învârtă, până când s-a format o imagine. Imaginea tipei care vindea gheață carbonică. Așa că m-am ridicat și, după ce am constatat cu dezamăgire că nu este la căsuța cu gheață, am început s-o caut pe plajă. După o plimbare de vreo 2h, pe toată plaja, promovând gheața carbonică, am lăsat fata în pace și am plecat prin Costinești să mănânc de prânz. Colega mea T, care era în Costinești exagerase cu soarele și se oblojea, așa ca nu ne-am mai văzut.
Costineștiul era exact cum îmi aminteam yo marea, agitat, zgomotos, scump....obositor.
După vizita prin Costinești am revenit la vilă și după ceva odihnă am plecat să testez gheața carbonică. Am făcut ceva ture pe plajă, câteva experimente cu gheață... iar apoi, după ce am constatat că și fata e rece ca gheața am plecat să vizitez stațiunea. TIR (nu camionul), mașinuțe (din nou) și apoi karting, așa s-a terminat și seara.
Mulțumesc blogger că mi-a acordat "plăcerea" să scriu acest post de 2 ori, ștergând ce am scris prima dată.
Descrieri la toate pozele mai târizu.

Shadowman Andrew




Imagini de pe faleza din Eforie Sud, noaptea


Rezultatele TIR-ului
Faleza ziua

Meniu de Fast-food
Experimente cu gheață carbonică
Costinești - Obelix
Eforie Sud
Eforie Sud
Lumea la plajă + ice, ice, baby (in blue)
Eforie Sud

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu