miercuri, 4 august 2010

Vacanță


Am ajuns la concluzia că după o lună de bloggereală și după două sesiuni, o licență, și altele... am și yo dreptul (și o mare nevoie) de o vacanță. Departe de căldura infernală din capitală (da, există și locuri mai răcoroase). Starea vremii încă nu au hiper0-centralizato portocalii. Portocalii care după căldurile astea cred că vor deveni roșii . :))
Poate voi posta, ocazional, când voi avea suficientă răbdare ( cu internetul mobil ai nevoie de multă răbdare (powered by vodafone)). Iar cu internetul de pe telefonul mobil am nevoie de un interetometru (apometru = aparat care măsoara debitul de apă; internetometru = aparat care măsoară debitul de internet, nu? ) pentru că bunul operator mai sus menționat spune că aș consuma mai mult decât se întâmplă în realitate.
Am pus un sondaj în dreapta. Încă mă mai gândesc dacă rezultatele lui mă vor influența într-o decizie pe care vreau/ trebuie s-o iau, sau voi face tot ce mă taie capul/inima (mda, ca de obicei).
Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu