marți, 12 octombrie 2010

O lume nebuna

În fiecare zi am senzația că gata, am văzut tot, nu mă mai poate surprinde nimic. Dar cum a spus Einstein, prostia e infinită. Așa că oamenii "inventează" în permanență lucruri noi.
Cea mai nouă chestie care m-a surprins, este prezentată pe un fluturaș care mi-a fost înmânat pe stradă. Zice așa:
GENERAȚIA RAINBOW FASHION
arată ce simți
Codul de culori al
Brățărilor RAINBOW FASHION:
ALB - brățara indică faptul că purtătorul este dispus să-și găsească un partener
ROZ - brățara indică faptul că purtătorul este dispus la un sărut inocent
GALBEN - brățara indică faptul că purtătorul este dispus să-și facă prieteni noi
BLEU - brățara indică faptul că purtătorul are partener
PORTOCALIU - brățara indică faptul că purtătorul este dispus să accepte o întâlnire
VERDE - brățara indică faptul că purtătorul este dispus la un sărut franțuzesc
ROSU -brățara indică faptul că purtătorul este dispus la atingeri pasionale
MOV - brățara indică faptul că purtătorul este dispus să-i fie atinsă orice parte a corpului

.....
RESTUL E CANCAN

Mie mi se par de-a dreptul ciudate... dar asta e.. dacă vedeți o persoană cu o brățară mov, săriți pe ea!
O să pun și linkul site-ului, nu ca să le fac reclamă, ci pentru că sunt aproape sigur că există persoane care or să vrea să afle mai multe despre aceste brățări.
Linkul aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu