duminică, 31 octombrie 2010

Ofer servicii tuning/ personalizare auto

Ieri, prietenul Gigi M și-a luat mașina de la tinichigerie, după ce în urmă cu 2 luni a fost implicat într-un mic accident, din cauza căruia a trebuit să schimbe partea stângă a mașinii.
Și cum nu a găsit bucăți din altă mașină în culoarea care îi trebuiau (negre), a ajuns să aibă colțul din spate (stânga) ALB. Acest lucru făcea mașina să iasă în evidență într-un mod, nu foarte plăcut. Așa că spiritul estetic din mine s-a trezit la viață și m-am gândit să schimb acest contrast supărător. Și am luat marker-ele pe care le aveam prin casă și am început să colorez... cum făceam pe vremea când eram tânăr (la grădiniță, adică). Apoi i-am sugerat amicului Gigi să nu o colorăm pur și simplu, că așa sunt toate mașinile, uniforme... să facem ceva mai deosebit... o reclamă, ceva. Și cum el lucrează la Vel Pitar și este un angajat fericit, a zis să le facă reclamă, în semn de mulțumire că mănâncă o pâine de pe urma lor.
Așa a luat naștere această capodoperă:




Așa că, m-am gândit că dacă tot urlă talentu-n mine, să fac și yo un ban cinstit. Dacă doriți să vă personalizez mașina lăsați un comment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu