vineri, 16 martie 2012

Campanii ciudate

          Din cauza lipsei de timp am tot amânat publicarea acestui articol (și a altora). O să vedeți că pozele sunt făcute pe vremea zăpezii. (prin februarie).
           Am fost cu Emil pe la Unirii și când am ieșit din magazin am văzut mașina de poliție pe rampă.(poza 1). Și eram mirați la ce concurs se câștigă o mașină de poliție.  Apoi am văzut sloganul cu "consumă responsabil" și ne-am gândit că poate dacă bei cu măsură ( indiferent de câte ori folosești măsura respectivă), o să primești mașina.



Dar când am traversat am văzut și continuarea....



Interesantă campania, dar ideea de a transforma o mașină în PoliTaxi mi se  pare un mare kitch chiar dacă e vorba de o cauză nobilă. 
      Când am fost în Bulgaria în octombrie la conferința ENWA, celelalte țări participante (Belgia, Ungaria) aveau un sistem mult mai civilizat de responsabilizare. Pur și simplu mergeau voluntarii în cluburi și încercau să conștientizeze persoanele că nu e bine să conducă dacă au băut. Poporul trebuie să nu conducă în stare de ebrietate pentru că acest lucru e periculos. Și e periculos pentru sănătatea și integritatea corporală a lor și a celor din jur. Nu trebuie să nu bea de frica faptului că "s-ar putea să cunoască un polițist". Ok, și frica are rolul ei în a educa, dar cred că aici ar avea un impact mai mare dacă făceau o mașină jumătate dric, jumătate taxi...

 Părerea mea.. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu