duminică, 8 iulie 2012

Prima leapsa


Domnul Andrew mi-a oferit deosebita onoare de a intra în blogul lui diavolesc şi de a-mi expune părerile alături de ale lui. După o săptămână în care am fost aruncată într-o cădere nervoasă din pricina Bacului, mi-a mai rămas cel puţin o fărâmă de energie pentru o leapşă scurtă şi la obiect. Pe care o iau preiau de la stimatul.

Care,
Cand
Unde mergeti la mare? 
Cat timp?





1. Moi.

2.  După admitere, adică de pe 23 iulie şi apoi am termen limită 1 octombrie. Să tot merg la mare.

3. Grecia.  A doua destinaţie, (dar nu sunt 100% sigur)  pe 28 iulie, Mamaia, concert Jesse J.   Şi dacă vor mai fi alte propuneri şi desigur, buget.

4. Pentru aventurile greceşti este alocată o săptămână, pentru Mamaia o zi, iar  pentru neaşteptatele invitaţii, presupun 2-3 zile.

Şi voi reveni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu