sâmbătă, 25 august 2012

To Greece With Love

     
"        Vreau înapoi în paradis. Într-un oraş în care totul e prăfuit, miroase urât şi e plin de oameni libidinoşi, nu pot decât să visez la nopţile răcoroase cu cer senin, la palmierii înalţi şi la albastrul dumnezeiesc al mării. Vreau să simt din nou gustul mării. Vreau înapoi în Corfu. "



L.E ( 5 ian 2013) :  Puteți citi continuarea articolului aici.

După cum știți, domnișoara Simona a ales să ne separăm drumurile blogosferice. Și cum a început să simtă puțină lipsă de inspirație și-a cerut articolul înapoi. E mai ușor să reciclezi idei vechi decât să creezi ceva nou.

Și cum articolul era al ei, nu mă puteam opune dorinței ei de a reutiliza ceva. Dacă oamenii vor să citească din nou acel articol, cine sunt eu să mă împotrivesc?

Am auzit de reciclarea hârtiei, plasticului, etc, dar reciclarea articolelor de pe bloguri... asta e ceva nou. Un concept nou adus în blogosferă de micuța baby blogger. Mult succes!


5 comentarii:

  1. Un post mai lung ca ale lui Emil....

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand ti-am zis de faptul ca vreau sa public articolul la mine, nu ai avut nicio problema. Acum vad ca ai totusi niste frustrari. Imi este drag ce am scris si voiam sa apara si la mine pe blog, mai ales ca atunci scriam pentru publicul tau si mai intrau cativa prieteni de-ai mei, dar acum am si eu un public, drept urmare articolul nu este citit de doua ori.

    Nu duc lipsa de inspiratie in asa hal incat sa ma apuc sa reciclez chestii. Sau sa pun filmulete idioate de pe youtube ca sa compenesez, cum faci tu. Comentariul tau puteai sa mi-l faci si in privat, dar probabil simteai nevoia sa mai scrii ceva pe blogul asta exceptional.

    Mult succes si tie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar nu am nicio problema nici acum. Pur si simplu am vrut sa explic oamenilor ce s-a intamplat. Sunt cititorii mei si merita o explicatie.

      Vad ca desi "nu duci lipsa de inspiratie" si faci comentarii la adresa blogului meu, cel putin 2 persoane citesc articolele care au aparut in urma cu ~5 luni pe acest blog "exceptional".

      Ștergere
  3. Oare simt putina ranchiuna?:D o faci pe Simona sa para un copil rasfatat care isi cere jucariile inapoi, cand nu a facut decat sa-si publice articolul pe blogul personal, cu acordul tau de altfel :) Pot sa confirm cititorilor tai ca nu a fost absolut deloc vorba de lipsa de inspiratie, pentru ca nu e cazul :) Din contra, tocmai inspiratia a facut-o sa-si ia articolul de aici si sa-l punca unde ii e locul:) Nu pot decat sa-ti urez bafta in continuare:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Iti multumesc ca-ti ocupi timpul citind articolele vechi de pe blogul meu. Presupun ca era o chestiune de timp pana terminai toate "articolele minunate" ale Simonei.
      Spune-mi, te rog, ai inceput de la primul meu articol sau le citesti de la ultimul catre inceput?

      Ștergere