joi, 23 august 2012

Calatori romani prin lume

În urmă cu ceva vreme am văzut că un grup de români vor să ia una bucată Dacia 1310 și să plece cu ea în Mongolia. Dar nu așa direct, ci prin toată Asia. Mi s-a părut genială inițiativa lor și mă tot gândeam cum de nu s-a mai gândit cineva la asta până acum.

Dacia e o mașină bună, pe care te poți baza, care nu te lasă la greu și pe care o poți repara cu o șurubelniță și un patent. Și după ce s-au plimbat oamenii prin toată Asia cu Dacia numită "Miorița", eroii noștri au ajuns în sfârșit la destinație. Nu o să vă spun povestea lor, vă las s-o citiți aici.




Citeam că Miorița va rămâne în Mongolia și mă gândeam ce aiurea e acest lucru. Ar trebui pusă ori în muzeu ori vândută. Mașina aceea chiar ar valora ceva pentru un colecționar. Nu au oamenii ce face cu banii? Ok, îi pot dona, dar e stupid să abandonezi o bijuterie.

În altă ordine de idei, cum internetul ne surprinde tot timpul, am aflat că mai există un grup restrâns de 2 români care călătoresc făcând reclamă țării. Este vorba de Andreea și Alexandru, care au luat o motocicletă și au plecat la colindat lumea. Povestea lor o puteți găsi pe aici.

Am scris acest scurt articol doar pentru a aplauda gestul făcut de cele 2 echipaje de promovare a României.

Felicitări!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu