duminică, 2 septembrie 2012

Introducing... Simona

Blogul a împlinit anul acesta 2 ani. Motiv pentru care, m-am gândit să am și 2 autori în plus (considerându-l pe Emil un singur autor).

Așa s-a alăturat echipei domnișoara Simona. După cum promisesem întrun post anterior o să scriu câteva cuvinte despre domnia sa.

Născută în luna Mai 1993, a absolvit cu brio, pe rând, grădinița, școala 128 și apoi, anul acesta Colegiul Național Spiru Haret. După ce a reușit performanța (cu toate că Guvernul, Președenția și alte instituții ale statului au fost împotriva elevilor) să ia BACul din prima sesiune cu nota 9,28 ,  în prezent fiind studentă la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării.

Este pasionată de filme și înainte s-o recrutez scria pentru filmetari.com . Am cunoscut-o la o întâlnire a bloggerilor chiar dacă nu e bloggerita, așa că am vrut să-i dau șansa să se afirme. Până acum a făcut treabă bună și sper că va continua.

După cum v-ați dat seama din articolele sale de până acum, în special cel despre Grecia (care a fost lung), îi place și mâncarea. Și chiar dacă mănâncă mult, mai ales paste (așa zice, nu stau s-o verific ce mănâncă), tot are o siluetă de invidiat. Aș spune că e chiar puțin slăbuță.

Dacă vreți să-i lăsați mesaje le puteți lăsa în secțiunea de comentarii, dar propunerile indecente vor fi șterse de mine pentru a vă proteja pe voi, întrucât Simona are deja un prieten de ceva vreme. Nu am avut plăcerea să îl cunosc personal încă dar judecând după gusturile Simonei trebuie să fie un băiat pe cinste. Acum chiar trebuie să-l cunosc, pentru că e bun de cinste că i-am făcut reclamă pe blog. Nu i-am menționat numele pentru că nu am acordul lui expres.

Pentru că din nou am deviat de la subiect ( ca de obicei), o să închei articolul cu o urare, (chiar dacă e puțin tardivă, mai bine mai târziu decât niciodată):

Bun venit Simona, 

Și la cât mai multe articole.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu