După o săptămână de absență din blogosferă, o săptămână în care se pare că nici cei 2 co-autori n-au binevoit să scrie nimic, revin, la cererea publicului cu un nou articol. După cum am promis, nu va mai fi despre iPhone. M-am săturat de Apple până peste cap. Sunt atât de sătul încât am trecut part-time, ca să nu mai am de aface cu merele.
Și pentru că e o lună nouă, revin cu forțe noi și intru direct în pâine cu articolul pentru SuperBlog 2012. Un articol al cărui subiect îmi place chiar foarte mult. Dacă toată competiția va fi așa, mă voi distra de minune.
Prima probă presupune să discutăm despre branduri. Despre cum ne reprezintă produsele de care ne înconjurăm. Cred că e evident că lumea în care trăim se bazează foarte mult pe aparențe. Este o lume în care contează foarte mult prima impresie și imaginea ta, atât ca individ, dar mai ales ca și companie.
Când ești o companie e foarte important să ai o imagine perfectă pentru ca omul de rând să vrea să-și asocieze imaginea sa personală cu imaginea ta. De aceea, e puțin probabil să vezi un manager de corporație conducând un Cielo (sâc, că n-am zis Dacia 1310) sau vorbind la un telefon anii '90 (vorba reclamei). Mai ales în vânzări, agentul întâi își vinde propria imagine, iar apoi, clientul va cumpăra produsul.
Bunul meu prieten și fost vecin (eram vecini la bloc), Mihai Ștreangă, este avocat. În urmă cu câțiva ani, s-a hotărât să-și schimbe mașina, ca tot omu'. Soția lui, Mihaela, având un 307 a vrut să avanseze la 308. Pentru că suntem prieteni, i-am recomandat să-și ia o mașină adevărată. După o lungă reclamă, am reușit să-i conving să-și ia o Toyota Corolla. Avusesem o Toyota Corolla din '97 și am rămas foarte plăcut impresionat de marcă. Și m-am gândit că altfel te reprezintă o limuzină.
Acum, 4 sau 5 ani mai târziu (am pierdut evidența, sunt și eu bătrân), sunt foarte fericiți de alegerea făcută.
La vremea respectivă am ales doar marca Toyota, pentru că e un brand japonez, cu tradiție, iar japonezii au onoare și fac lucrurile cu simț de răspundere. Acum cei de la Toyota au lansat un nou model de Avensis, o limuzină cu un design modern foarte frumoasă și economică și elegantă. Puteți găsi mai multe detalii aici. (Dacă cumpărați o mașină spuneți că veniți din partea blogului meu și veți primi gratuit roata de rezervă)
Citeam chiar ieri cum că întrun top al brandurilor, Toyota a depășit principalele 2 mărci concurente din Germania. Felicitări, dar eu știam că acest lucru e valabil de mulți ani, japonezii având vânzări foarte mari și în SUA, unde în anii 80-90 (nu mai știu exact) exista o limitare a numărului maxim de mașini importate din Japonia (pentru a încuraja producția autohtonă).
Personal, mi-aș asocia imaginea în momentul de față cu noul GT86 făcut de Toyota în colaborare cu Subaru, dar pentru oamenii serioși, maturi și liniștiți recomand cu încredere noul Avensis. Și pentru că mi-a plăcut foarte mult, chiar dacă nu are legătură cu noul model, vă pun un clip mai vechi.
Vizionare plăcută!
P.S.: Am căutat reclama cu tăria de caracter, dar nu am găsito :(
Unii dintre noi mai incep facultati. Si oricum, scriam doar pentru tine. Succes in competitie.:)
RăspundețiȘtergereMultumesc. Imi aduc aminte de partea cu facultatile.
ȘtergereSimona, nu te plange. Tu incepusi DECAT o facultate. Altii fac mai multe deodata...
RăspundețiȘtergereDeh, daca-s multifunctionali. Oricum, ne abatem de la subiect. El a scris mai mult decat tine, credeam ca e invers.
RăspundețiȘtergereAsta la prima proba. Sa-l vedem la restul :D
RăspundețiȘtergereEmil, stii ca eu ma axez pe calitate, nu pe cantitate.
Ștergere