vineri, 5 octombrie 2012

Fiecare cu stilul lui

Astăzi o să vorbim de modă.

Acum, că v-ați oprit din râs, puteți sta liniștiți, nu vă voi prezeenta noua mea colecție vestimentară. Nici nu am una, pentru că nu-mi place moda.  Și o să vă explic de ce.

În primul rând că majoritatea articolelor vestimentare de la la prezentările de modă sunt absolut hidoase. Chiar m-aș simți ciudat să mă îmbrac cu așa ceva. Unii oameni pur și simplu visează urât iar apoi pun pe hârtie coșmarul lor, ca să-și bată joc de alți oameni care sunt suficient de complexați încât să încerce să se integreze în societate "fiind la modă".

În al2lea rând, mi se pare chiar stupid ca toți să fim îmbrăcați la fel. Când e vorba de o uniformă, care să marcheze apartenența ta la un anumit grup/echipă/companie e una, dar să te îmbraci doar doar pentru că "asta e moda" e o mare inepție. Stilul vestimentar ar trebui să fie unic și să reprezinte fiecare persoană în parte.

În al3lea rând, pentru a te asocia cu un brand, trebuie ca acel brand să-ți ofere ceva în plus.



Așa a luat naștere marca Designers.
Designers este marca proprie real,- pe segmentul vestimentar. Și fiind vorba de un hypermarket îți oferă o vastă colecție vestimentară la prețuri "fără egal". Astfel fiecare cetățean își poate crea singur un stil vestimentar care să-l reprezinte și cu care să se identifice. La modă, sau nu. Și pentru cei care vor să fie și în ton cu moda, puteți găsi acolo ținute tot felul. Aveți aici un catalog cu câteva din produse.

Și pentru a veni în întâmpinarea oamenilor cu adevărat ocupați, care sunt speriați de statul la cozi, real oferă un program non-stop, așa că dacă vă visați îmbrăcat întrun anumit fel, puteți să vă treziți, să vă urcați în mașină și să mergeți la unul din cele 24 hypermarketuri.  Am făcut de mai multe ori cumpărături noaptea pentru a evita balamucul din cursul zilei (prețurile mici atrag clienții) așa că vă recomand cu încredere acest mod de shopping.

La haine nu vă fac recomandări, eu fiind fan al blugilor și tricourilor. Și al culorilor închise. Dacă vreți un stil viu colorat, apelați la Emil, el se îmbracă cu toate culorile curcubeului. Dacă ar fi să aleg ceva din catalogul pe care l-am prezentat mai sus, m-aș identifica cu tipul cu nr 1 de la pagina 3. Confuzi? Tipul din lateral.

În plus, fiind vorba de o companie serioasă care are un lanț de hypermarketuri, produsele sunt de calitate, și nu se pot compara cu articolele vestimentare pe care le găsiți în Europa chinezească (cea de la capătul tramvaiului 21). Eu zic că merită măcar să mergeți să aruncați o privire. Dacă nu vă plac hainele (slabe șanse să nu găsiți măcar ceva) atunci puteți să cumpărați orice altceva, la urma urmei e un magazin care vă oferă orice vă dorește sufletul.
Aștept să-mi spuneți ce vă place din catalog sau dacă ați găsit ceva și mai frumos direct în magazin.

PS: Dacă vă întrebați ce m-a apucat să scriu despre modă, e din cauza concursului Superblog.
Dar măcar ați aflat ceva nou și interesant ;) .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu