sâmbătă, 1 decembrie 2012

Promovare Superblog


A trecut vremea și am ajuns și la ultimul articol din cadrul Superblog 2012. Proba de încheiere. Lovitura de grație.

Trebuie să devin partener media SuperBlog 2012.

Dar în cadrul cărei companii din cele 11? O să le iau pe rând.

Dacă aș reprezenta/colabora cu:

RadioLynx.ro - aș chema în emisiuni bloggerii. Nu doar sponsorii. Când un blogger apare undeva în media automat promovează atât imaginea concursului cât și imaginea partenerului media.

Trilulilu - aș pune reclame pe toate articolele care ar avea legătură cu bloggingul/ vblogging.

Connect sau PHOTO Magazine - aș promova articolele cele mai bune în paginile revistelor.

Mai sunt parteneri: PRwave, 121.ro, Robintel.ro, Obisnuit.eu, MoneyWatch.ro, ArenaIT.net, JurnalLifeStyle.ro dar aș vrea să exprim câteva idei care ar fi oarecum independente de parteneri.

În primul rând m-aș abate de la regulile concursului pentru că e suficient că oamenii își dedică timp pentru a participa, și enervează cititorii cu o mulțime de articole pe teme diverse și mai strică și SEO. Cel mai ușor se promovează concursul prin intermediul bloggerilor. Dacă regulile nu sunt foarte rigide și lumea scrie de plăcere în loc să fie constrâsă atunci mai multă lume ar promova concursul.

Un alt mod interesant și eficient de promovare ar fi o promovare reciprocă cu bloggerii. Fiecare probă să fie prezentată pe un alt blog participant. Astfel și participanții ar avea ceva de câștigat. Chiar se poate merge puțin mai departe și se poate face o preselecție pentru cele 30 bloguri care ar găzdui probele. Un articol despre: De ce vreau să particip la Superblog. Articolele vor primi câte o notă de la un juriu urmând ca primii 30 să fie aleși.

Nu ai cum să promovezi un concurs blohosferic în blogosferă decât dacă ai bloggerii de partea ta. Eventual o prezentare a concursului de către greii blogosferei.
Bloggerii trebuie motivați mai bine să participe și astfel vor promova concursul. Având în vedere că este condiție tehnică să apară în fiecare articol "Superblog".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu