luni, 25 februarie 2013

Cinefil - Mama


După o perioadă destul de lungă de gândire, din lipsa informației, m-am decis să merg la filmul Mama. După nume, și fiind și distribuit de RoImage, am crezut că e un film românesc. Și nu prea aveam chef de încă o producție românească. Când am aflat că nu e, m-am hotărât să merg.

Și n-a fost românesc. Și n-a fost deloc cum mă așteptam să fie. De aceea nu-i bine să-ți faci păreri înainte să te documentezi puțin.


În ciuda numelui aparent inocent, filmul este un horror.  Un horror bun, cum nu mai văzusem de vreme bună. Un film de groază care te îngrozește, nu-ți face silă și nu te face să râzi. Un film în care groaza este un lucru serios.

Mama” prezintă povestea a două fetițe, Victoria și Lilly, care, pierzându-și părinții, sunt nevoite să trăiască singure în sălbăticie, într-o cabană părăsită. După lungi căutări, ele sunt găsite de unchiul lor Lucas (Nikolaj Coster-Waldau) care încearcă să le adopte și încearcă să le crească împreună cu iubita sa Annabel (Jessica Chastain). Însă acest lucru nu e chiar atât de simplu pe cât pare la prima vedere.

Filmul te va ține cu sufletul la gură și te va face să simți fiori pe șira spinării. Iar dacă ai norocul / ghinionul să ai un loc lângă o persoană pusă pe glume (cum am fost eu aseară J), care să te sperie și mai tare, ar fi bine să ai pastilele de inimă la îndemână.

Nu e recomandat cardiacilor și cu siguranță e interzis copiilor. Asta dacă nu vrei să stea cu tine în pat în fiecare noapte.  E un film horror cum nu vezi în fiecare zi și care ia sperieturile în serios. Sonorizarea este excelentă, maximizând experiența cinematografică.

Filmul va rula în cinematografe începând de vineri, 1 Martie și este distribuit în România de RoImage 2000.
Vizionare plăcută! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu