joi, 7 februarie 2013

#Glume de anul trecut

Câțiva bărbați sunt la Club și deodată sună un telefon. Unul dintre ei raspunde:

El: -Alo, da!
Ea: -Iubitule, tu ești? Nu te aud prea bine! Ești la Club?
El: -Da, draga mea.
Ea: -Dragul meu, sunt în fața unui magazin de blănuri și am văzut o haină de vizon prețioasă! Să o cumpăr?! Costă doar 3.000€…
El: -Da. Desigur, iubito! Cumpără-ți și o geantă care să se asorteze!
Ea: -Ești un înger… dar știi, în după-amiaza asta am trecut pe la un dealer auto si mă gândeam că ar cam fi timpul să-mi schimb mașina. N-o să-ți vină să crezi! Au un BMW ultimul model și nici nu este așa de scump. 55.000€. Să-l iau?!

El: -Scumpa mea, bineînțeles… dar spune-le să ți-l dea cu toate opțiunile posible.

Soția, văzând că toate rugămințile ei au succes, își încercă norocul încă o dată.

- Dragul meu, îți amintești că mama ar dori să vină să locuiască cu noi. Hai să facem proba o lună și după aceea hotărâm.
El: -Bine, bine, dar asta-i tot. Să nu-mi mai ceri si altceva, da, iubi?
Ea: -Da, da, e perfect. Oh cât te ador, dragostea mea!
El: -Și eu, iubito… un pupic dulce.

Și domnul inchise telefonul. După care se uită de jur împrejur și intrebă:
- Știe cineva al cui este mobilul acesta?


Am zis că o sa pun o rubrică nouă. Așa că vă prezint rubrica de umor. Pentru a nu deveni monoton blogul această rubrică nu va avea o dată fixă, ea urmând să apară “când ți-e lumea mai dragă”. Dacă restul articolelor nu te interesează, măcar pentru bancuri să intri p-aici. J
Nu o să menționez la fiecare banc de unde l-am luat, chiar dacă unele sunt luate de pe anumite site-uri. La bază toate provin din folclor. Mulțumesc Nașa pentru că mi-ai botezat rubrica. Indirect.
Apropo, #glumedeanultrecut nu există. În nicio variantă.

Un comentariu: