vineri, 15 februarie 2013

Internetul si compresorul


Văd acu’ vreo câteva zile la Emil că scrie un articol despre compresoare.

Intru să-l citesc, că mă rodea curiozitatea, și rămân uimit. A descoperit el un site care doar cu asta se ocupă.
Adică cineva s-a gândit să-și dedice toată atenția creerii unui site care să vândă compresoare. Nu e genial de simplu? Dacă ar fi toate câte un site pentru fiecare produs? Vreau o mașină de spălat, merg la site-ul cu mașini de spălat, etc..


Ce m-a surprins e că tocmai banalul compresor are site. Adică s-a gândit ce au în compun toate aparatele care folosesc aer. Un compresor. Și au făcut un site dedicat acestei celule de bază a industriei.

Și am intrat și eu și eu pe acest site să văd ce și cum și constat că oamenii aștia sunt profesioniști și vând scule adevărate, nu jucării. Dacă vrei un compresor să-ți umfli mingea de baschet te duci la supermarket. În schimb dacă vrei un aparat profesionist cu care să faci o afacere, pe acest site găsești.

Am văzut că au oamenii și servicii de închirieri, service și chiar consumabile. Ba chiar au și Buy Back. Trebuie doar să-ți dorești un compresor și să faci un click. Nimic mai simplu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu