marți, 10 decembrie 2013

Util - consultanta mediu

Zilele trecute am observat că internetul începe să aibă o problemă cu supra-aglomerarea de informație. Problema e că de multe ori, această mare masă de informație conține doar într-un procent foarte mic ce ne dorim noi să găsim. În rest sunt reclame. Iar dacă site-urile cu reclame sunt bine cotate, vor fi situate în căutări deasupra celor relevante.

Și așa ajungi să-ți fărâmi nervii căutând acul în carul cu fân. Pe întuneric. Cu mănuși de zăpadă.
De aceea, site-urile care chiar au ceva de spus trebuie să-și facă o promovare mai bună pentru a înnota către primele locuri într-un ocean plin cu spam. Și că tot vorbirăm de oceane, mi-a atras cineva atenția zilele trecute asupra unui site de consultanță mediu.


Este vorba despre o societeate care a acordat asistență unor nume mari, precum OMV-Petrom, Daewoo sau Dacia. O companie care are ceva vechime în domeniul său de activitate și o vastă experiență. Doar că eu nu auzisem de ea. Bine, nici nu am avut nevoie până acum de vreun studiu de mediu sau de vreun alt serviciu furnizat de ei, însă mă gândeam că la nivelul la care ai colaboratori așa mari, răsună numele tău prin presă.
Am intrat, am studiat puțin site-ul și am fost impresionat de gama variată de servicii pe care o prestează. 

Găsim sisteme de managementul apelor, deșeurilor și chiar soluții de energii regenerabile.  Consultanță în toate aceste domenii. E bine de știut, mai ales că în zilele noastre, pentru orice vrei să construiești îți trebuie munți de hârtii, de autorizații, care mai de care mai dificil de obținut și mai plină de birocrație.  Așa, apelezi la un expert, îți pune actele în ordine, îți spune ce-ai de făcut și tu te ocupi doar de partea de management, că doar ești antreprenor, nu?


Pe mine unul mă obosește maxim alergatul după hârtii, iar în țara asta nu ducem lipsă de alergătură când vine vorba de făcut ceva care să implice o autoritate locală. Pentru o simplă amendă de rovinietă, trebuie să mergi să plătești două taxe în două locuri diferite. Vă dați seama ce bătaie de cap apare când vorbim de chestii mai serioase, care să afecteze mediul? De asta e bine să apelăm la profesioniști.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu