sâmbătă, 12 aprilie 2014

Sezonul joburilor

După cum unii dintre voi deja știți, săptămână trecută a avut loc în București, la Sala Palatului, târgul de joburi Angajatori de Top.

La acest eveniment, organizat de hipo.ro participă de fiecare dată firme de top ce caută oameni noi pentru echipele lor. Fie că vorbim de joburi entry level sau pentru un nivel mai avansat, dar și internship-uri, toate puteau fi găsite la acest târg de joburi.


Așa că am decis și eu să merg, să arunc o privire, că vorba aceea, întotdeauna e loc de mai bine. Și în plus, compania la care lucrez acum are o politică ciudată legată de contractele de angajare, toate fiind pe perioade scurte de timp, lucru care nu e tocmai relaxant pentru o persoană care ar vrea sentimentul de stabilitate și siguranța locului de muncă. Înțeleg, ține de natura jobului, necesarul de muncă fiind stabilit în funcție de numărul de proiecte disponibile la un moment dat.

Am găsit câteva companii al căror profil se apropia de un post pentru care aș fi fost eu calificat. Am aplicat și încă aștept să mă sune, niciuna nefiind foarte promptă în a mă chema la un interviu. Ce mi s-a părut ciudat a fost că există o mare cerere pentru ingineri și pentru programatori. La programatori înțeleg oarecum necesitatea, având în vedere salariile mari pe care aceștia le pot câștiga și fără să lucreze la o multinațională, pe un program fix, de la 9 la 6. Dar care-i faza cu inginerii? Unde se duc toți? Politehnica produce…

Mă rog, ideea în sine e foarte bună și cred că ar trebui să avem mai multe proiecte de acest gen la nivel național. Nu cred că dacă vrei să vezi ce joburi sunt disponibile în Brasov sau în Timișoara vii la un târg de joburi din București. Pierderea de vreme ar fi prea mare și șansele mult prea mici. Și atunci, rămâne mai comod să te uiți pe net…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu