vineri, 30 iulie 2010

Iphone

Acum câteva zile am postat ceva despre iPhone. A fost un post răutăcios. Nu știam de ce este capabil acest "device". L-am subestimat. Aveam impresia că este un dispozitiv oarecare.
Dar acum că am văzut de ce este capabil cu adevărat (pun video mai jos), am mustrări de conștiință. Adică nu orice telefon/mp3 player face asta. Chiar merită să-ți cumperi un device de la Apple numai pentru așa ceva. E chiar incredibil!




Aștept să apară softul care îți permite să prăjești cartofi și cel care îți răcește berea și apoi o să-mi cumpăr și yo un iPhone.... până atunci o să folosesc Motorola pe post de telefon și un cuptor cu microunde (nu contează brand-ul) pentru popcorn.
A, da.. și până apar noile softuri pentru Apple, cele de care vorbeam, o să continui să fiu răutăcios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu