vineri, 29 octombrie 2010

Prostia se plateste

Mă duceam yo către Băneasa și m-am gândit s-o iau pe Ruxi. Dar dat fiind că era închisă poarta campusului (da, era ținută prizonieră de către stat (jos Guvernul)) am mers în continuare pe bulevard urmând să întorc la prima intersecție (care era la aproximativ 20m). După ce efectuez yo manevra de întoarcere văd mașina care ieșise de pe străduța pe care am întors yo că începe să vină spre mine..... cu spatele....Și dă-i cu claxoane... da' nimic.... mașina venea nestingherită. Până s-a oprit... în portiera mea stângă. E destul de greu să treci printro Dacia 1310L cu un Ford Fiesta.
Și cobor yo frumos din bolid, cu gândul că: asta e, shit happens, îmi dă tipa asigurarea, îmi repar mașina, și toată lumea-i fericită, a greși e omenește. Dar, cum socoteala d-acasă nu se potrivește cu cea din târg (sau ceva de genul), tipa (mda, femeie la volan) coboară, cu tot cu pasagera de pe bancheta din spate, și încep ambele cu istericale:
-Ce cauți în spatele nostru?
yo: -Știi, trebuie să te asiguri când dai cu spatele.
-Ba nu, că yo am trecut pe strada aia, și tu nu erai acolo, și nu aveai ce să cauți în spatele meu.
yo: -Ok, hai să completăm aia de înțelegere amiabilă, îmi dai asigurarea să-mi repar mașina și ne vedem de drum.
- CE? CE ASIGURARE? LA MAȘINA ASTA? NU VEZI CUM ARATĂ? ÎI DAI 2 CIOCANE ȘI GATA.
yo: Păi... așa ați putea și voi să vă ștergeți bara cu benzină și gata....
-CUM? MAȘINA MEA? NU VEZI CE FRUMOASĂ E? UITĂ-TE LA A TA !
.... și a mai continuat un schimb de replici, în timp ce pasagera a sunat soțul care le-a sfătuit să mergem la poliție. Și am mers.
Și am completat noi declarațiile... iar apoi am mers la agentul constatator. După ce a făcut poze, a citit declarațiile și ne-a făcut test de alcoolemie, agentul încerca să afle cum/de ce a dat femeia înapoi...Ea i-a explicat că yo nu aveam ce căuta acolo, omul i-a zis că eram regulamentar și că nu are legătură cu accidentul, la care ea exclamă:
-DA, SUNTEȚI DE PARTEA LUI !
agentul: -domnișoară, dacă eram de partea lui, vă mai dădeam o amendă mai mare ca aceasta pentru accident, că nu aveți actele la dvs. Dacă nu va convine cum am judecat eu cazul puteți face contestație.
...și i-a aplicat dl agent o amendă de 240lei (120 în 48h) pentru accident. Și a trebuit să-mi dea și asigurarea.
Așa că din cauza prostiei și încăpățânării ei yo am pierdut vreo 2h, iar ea 120lei(in 48h) și 3pcte penalizare.
Data viitoare când mergeți cu spatele, asigurați-vă! S-ar putea ca yo să fiu acolo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu