vineri, 31 decembrie 2010

Plugusor Politic

Victor Ponta:

Aho, aho, copii şi taţi,
Mame şi pensionaţi,
Lîngă Boc v-alăturaţi
Şi cu vorbe vă-nfruptaţi!
Mîine criza se-nteţeşte
Bugetarul se-nrăieşte
Şi începe a urla,
Cum vrea Opoziţia.

Mai răbdaţi un pic flăcăi, hăi, hăi!

Mircea Geoană:

S-a sculat mai an
Băsescu Traian
Şi-a încălecat
Încă un mandat,
Care mi l-a luat
Cînd m-am bucurat.
Cînd am ţopăit
Şi m-a ciuruit
Că mi-a pus în plete
Flăcări violete!

Ia mai săriţi măi, hăi hăi!

Emil Boc:

Aho, aho, stimate mase
Eu sînt Boc, guvernul şase!
Sunt un minunat băiat
Şi maestru la tăiat.
Nu am mare gabaritul
Mult mai mare-i deficitul.
Vă driblez ca Adi Mutu
Şi dau gol cu împrumutu’!
Cred că v-aţi păpat norocu’
După pensii, vă tai porcu’!

Ia mai taxaţi măi, hăi, hăi!

Crin Antonescu:

Aho, aho, se face seară
Merg să lupt, deci, pentru ţară .
Pentru ţară şi popor
Numai la televizor.
Situaţia e groasă
Nu e de ieşit din casă.
Iar la anul, spun curat,
Fac politică din pat.

Ia mai chiuliţi măi, hăi, hăi!

Roberta Anastase:

Iarna-i grea, Roberta-i mare
Când se scoală în picioare.
Dacă vreţi să număraţi
Doar la mine apelaţi.
Din cinci voturi amărâte
Eu vă fac vreo două sute.
N-are lumea ce mânca?
Eu vă spun reţeta mea.
Daţi-mi două-trei sarmale
Şi vă număr cinşpe oale.

Ia mai număraţi flăcăi

Și sunați din zurgălăi, hăi, hăi!

Corneliu Vadim Tudor:

Io-mi iubesc tare poporu
Şi îmi place pluguşorul
Dar vreau să vă zic ceva:
Io-s cam dus cu sorcova.
Nu-s speriat de „facultate”
Fiindcă am imunitate.
Nu mă tem de salmonela
Boala mea e Marko Bela.

Ia mai urlaţi măi, hăi, hăi!

Elena Udrea:

ALRO, ALRO, oameni bogaţi
Staţi puţin, nu mă sunaţi,
Poate suntem ascultaţi.
Si-apărem în stenograme
Când moare lumea de foame.
Vă aduc de la Palat
Contracte bune, de stat.

Cu Partidul Democrat
Ţara să o dezvoltăm,
Poşete să ne luăm
Şi pantofi mişto, cu toc,

Sănătate, mult noroc !

Ia mai croşetaţi măi, hăi, hăi!

Dan Diaconescu:

Senzaţional! Aho!
Doar la mine în studio.
Întrebarea OTV:
Este bine sau nu e
C-anul se-nnoieşte des?
Trimiteţi un SMS!
Şi mai am ceva să spun
Numai pentru Moş Crăciun.
Moşule, ce te-aş ruga:
Ad-o pe Elodia!

Ia mai săpaţi măi, hăi, hăi!

Elena Băsescu:

Aho, aho, de la Bruxelles,
Unde sînt fotomodel,
Vă doresc ţoale Chanel

Şi-un an nou plin de succesuri!
Eu îmi văd de interesuri.

Traian Băsescu:

Aho, aho, poporul meu
Să ştiţi, mi- e şi mie greu!
Mi-e greu capul şi ficatul
C-am reformat azi-noapte statul.
S-a umplut, ziceţi, paharul?
Nu-nţeleg unde-i amarul!
Că când e paharul plin
Ai uitat de orice chin!

Ia mai turnaţi măi, hăi hăi!

Marko Bela:

Aho, aho, coleg valah
Hai c-am scos ţara din crah!
Fără noi la guvernare
N-avea lumea de mîncare.
Fără unguri la putere
Nu curgea lapte şi miere.
Şi de n-aveam noi securea
Nu se lumina pădurea.
Ce-i dorim la România?
Puţin autonomia.

Tăiaţi codrul măi flăcăi,

Peste munți și peste văi, ioi, ioi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu