duminică, 8 ianuarie 2012

Discount time.

Pentru a-mi recompensa cititorii, m-am gândit să încep un program de "promoții".
De fapt, citiorii mei vor beneficia de reduceri în locații selecte, menționând că au aflat de locația respectivă de pe blogul meu.
Menționez că ce veți găsi la secțiunea vouchere am testat în prealabil și recomand cu încredere.
În partea dreaptă a blogului aveți o casetuță numită sugestiv "voucher". Acea casetă va conține un voucher aleator și un link către această pagină care va conține toate voucherele, fiind editată periodic.
Vouchere:

1. Stomatologie - Detartraj
Numai 40RON în loc de 130RON detartraj complet.
Iulian Truță - 0734.515.414



Dacă vrei ca afacerea ta să apară aici mă poți contacta prin e-mail, spunând ce discount poți oferi cititorilor acestui blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu