duminică, 6 mai 2012

Still alive

Mda.... chiar dacă n-am mai scris în ultima perioadă, tot sunt viu. Și voi rămâne așa până la sfârșitul lumii.

Nu am mai postat nimic nou din cauza unei lipse majore de TIMP. Am ajuns la performanța de a nu mai avea timp deloc.. Încă puțin și o să intru pe negativ... Chiar sunt curios cum se manifestă acest lucru....

Glumeam, nu sunt curios, nu o să intru pe negativ. Am avut mai multe treburi de rezolvat săptămâna trecută, dar voi povesti mai mult în articolele viitoare, și voi scrie mai mult săptămâna asta. Nu de alta, dar am început să scriu mai rar decât apar episoadele din Two and a Half men. Și asta nu e bine. Și îmi cer scuze pe această cale tuturor cititorilor fideli care intră să verifice dacă/ce am mai scris...

Be right back...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu