luni, 5 noiembrie 2012

Formator de formatori

După cum unii dintre voi ați văzut deja pe Facebook, am început să mă reFormez. Am început azi cursurile de formator de forrmatori. Ce, doar Emil?

Numele sună destul de repetitiv, dar, pe scurt, după finalizarea acestui modul o să pot susține traininguri. Cu aprobarea și ștampila ministerului, bineînțeles. The joy...

M-am înscris gândindu-mă că niciodată o competență în plus nu strică. Mai ales că întotdeauna se vor ține traininguri. Și cu ocazia asta cunoști și oameni noi. Și cum eu sunt o persoană socială, îmi plac oamenii. Unii din ei. Alții au carnea tare.



Și astăzi a fost prima zi. După un somn part-time de 4h jumătate m-am trezit și am plecat să învăț. Unde în altă parte decât la Casa de Cultură a Studenților din București? Pe la Operă, pe acolo.

Am fost primul cursant care a ajuns (cu toate că probabil stau cel mai departe). Am făcut cunoștință cu domnișoarele trainere și am așteptat să vină și restul colegilor. Și pentru a gândi la rece, acolo nu era căldură. Așa că am stat toată ziua pe la vreo 15*C.  Nu sunt friguros, dar din cauza oboselii acumulate, până și organismul meu a început, spre seară, să simtă efectele expunerii îndelungate la temperaturi ambientale neprielnice.

Bineînțeles că nici acest eveniment nu a făcut excepție din lista evenimentelor nonformale care sunt pline de diversitate. Lucru care mi se pare foarte interesant. Ai ocazia să cunoști oameni din varii domenii, cu mentalități diferite.

Este primul eveniment didactic la care particip și la care predomină băieții. Semn că băieții vor să fie traineri. Cu toate că aceste cursuri sunt susținute de două domnișoare foarte drăguțe.

Așa că pentru mine va urma o săptămână în care mă voi trezi la 7 AM și voi ajunge acasă la 1 AM. (mda, voi călători în timp).
Acestea fiind spuse, o să încerc să revin cât mai curând cu noi postări, în limita timpului disponibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu