marți, 24 decembrie 2013

Idmag a lansat computerul inteligent Motorola TC55

Cine zice că doar Moș Crăciun aduce cadouri? Darurile se pot face oricând, oricui. Trebuie doar să ai starea de spirit necesară și să vrei să faci un om fericit.

În general oamenii sunt fericiți când primesc ceva în dar. Nu-mi dau seama dacă așa sunt programați genetic sau e o chestie psihologică însă știu că mie îmi schimbă total dispoziția darurile și veștile bune, indiferent de cât de simbolice sunt ele.


Citeam de un cadou mai special ce a apărut în urmă cu ceva vreme. Da, este o noutate în domeniu și puteți găsi comunicatul de presă pe comunicatedepresa.net. Este vorba de computerul inteligent Motorola TC55. Arată ca un smartphone doar că este mult mai performant din punct de vedere tehnologic. Și nu spun asta doar din calitate de fan și utilizator Motorola. M-am uitat puțin peste fișa tehnică și am rămas plăcut impresionat.

Nu cred că moșul va avea banii necesari să-mi aducă un astfel de cadou și să fim sinceri, nici nu cred că mi-ar folosi foarte mult. Am deja un smartphone Motorola (din 2010, ce-i drept) cu care îmi pot rezolva absolut toate treburile în ceea ce privește necesarul de tehnologie mobilă. Chiar îmi pot accesa foarte lejer calculatorul care mă poate ajuta să realizez sarcini mai complexe. Iar laptopul este configurat suficient de bine încât să-mi asigure necesarul de putere în realizarea de operațiuni de divertisment fără a mă priva de mobilitate.

E drept, nici bugetul meu nu mă încadrează în publicul țintă pentru noul computer inteligent, situat la un preț ce este deasupra targetului meu în ceea ce privește orice obiect tehnologic în condițiile venitului meu actual. Însă pentru cei ce-și permit, achiziționarea unui astfel de dispozitiv poate rezolva multe bătăi de cap.
Ceea ce mă miră pe mine este faptul că până la ora actuală nu am prea auzit de mai multe astfel de computere. Adică avem tehnologia necesară pentru a îndesa într-un dispozitiv ce poate fi ținut în mână tot ce ocupa o cameră în urmă cu 30 ani. Știința a evoluat. Cu toate acestea, marii producători de dispozitive mobile se axează mai mult pe produse ce pot asigura divertismentul utilizatorilor și mai puțin o calitate și o funcționalitate ridicată. Chiar asta să releve statisticile? Că oamenii preferă un smartphone în detrimentul unui asftfel de computer inteligent? Chiar dacă arată oarecum la fel?


Nu mă pricep la statistici însă dacă bugetul mi-ar permite, având în vedere evoluțiile tehnologice, nu m-aș gândi de două ori ce să aleg dintre un astfel de computer și un smarthone. La urma urmei, fiabilitatea contează mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu