joi, 27 martie 2014

Nu ma pricep la moda

Trebuie să recunosc, nu mă pricep la modă. Nu le am cu ce e trendy, fancy și alte cuvinte care se termină în “y”. Nu  pot face diferența între o pereche de pantofi de firmă și o pereche no-name. Ca să nu mai zic de haine.

E drept, există diferențe calitative, dar și de preț.  Design-urile se aseamănă, ajungând chiar să se confunde, în cazul replicilor fidele care apar în atelierele ascunse pe diverse vapoare care vin din China.


Și cred că chestia asta cu nepriceperea la modă e o chestie bărbătească, singurii care au un ochi mai artistic fiind femeile și celelalte peroane care plac bărbății. Ei/ele pot deosebite o multitudine de nuanțe de roz și mov și au idei despre ce să mai asorteze.

De asemenea, pot face cu ușurință diferența dintre o pereche de pantofi Tinar și o replică chinezească de cea mai bună calitate. Cum? Asta rămâne un mister. Însă pot face asta indiferent dacă sunt încălțate cu pantofi cu toc cui sau cu pantofi cu platformă. Pot reuși să-și comande balerini online și să li se potrivească fără probleme, atât pe picior cât și în garderoba pe care o poartă fix în ziua în care aceștia sunt livrați.

E drept că moda reprezintă un pas în evoluția vestimentară, însă anumite creații, cum erau panfii sport cu degete, mi se par de-a dreptul ciudate. Ok, poate unele au un scop practic și poate sunt mai bune decât ce a existat până acum. Poate sunt eu reticent la schimbare și organismul meu refuză să accepte că până și banalul papuc, inventat ca să nu călcăm direct pe jos prin pietre, poate deveni ceva modern. Nu o să consider creațiile de modă ca fiind creații artistice, chiar dacă de multe ori rămân la fel de neînțelese precum operele de artă.


Asta e, n-am ochi artistic și vestimentar și accept asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu