A venit din nou
acea zi din lună în care scriu un articol care ar putea ajuta pe cineva. De
data aceasta îi voi ajuta pe cei care au o firmă mai mică, fără un departament
de resurse umane (HR).
De ce consider că
au nevoie de ajutor? Simplu. Trăim într-o țară plină de birocrație în care
pentru fiecare angajat sunt necesare o mulțime de hârtii și o grămadă de taxe.
De aceea se poate face outsourcing pentru departamentul acesta și se poate
apela la o terță companie care este specializată în prestarea de astfel de
servicii.
O astfel de firmă
vă poate scăpa de bătăi de cap, de alergătură și poate reduce din costurile pe
care le-ați avea prin înființarea propriului departament de HR. Plus că oamenii
respectivi lucrează de la sediul lor propriu, așa că nu te încurci de ei prin
birouri. Îi contactezi online sau la telefon, iar ei rezolvă problema. Am găsit
o astfel de firmă, cu o prezență de impresionantă în mediul online. Poți să vezi pagina
lor aici.
Au și un
departament de legislative consultancy, pentru consultanță în domeniul
legislativ, ca să știți la orice moment ce noutăți sunt în legislația din
domeniul muncii, ce acte sunt necesare, avize de la ITM sau alte cele.
O un alt lucru
care mi-a plăcut și care mi se pare extrem de util, atât pentru angajat, cât și
pentru angajator, este calculatorul de salariu pe care-l au pe site. La
secțiunea salary calculator îl puteți găsi și puteți afla exact câți bani se
duc la stat, pe fiecare taxă, ca să puteți face estimări de costuri și
planificări, în cazul în care doriți să angajați oameni noi. Este de asemenea
util în condițiile în care un angajat nu înțelege de ce primește doar atât de
puțini bani, situație care apare în cazul în care i se pare prea mare diferența
dintre salariul net și salariul brut.
Nu mai lungesc
articolul, dacă v-am făcut curioși puteți afla mai multe informații și singuri,
firma fiind la un click distanță de voi.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu