vineri, 18 aprilie 2014

Ați făcut lista pentru Iepuraș?

În caz că încă nu i-ați scris până acum iepurașului, ar trebui să vă apucați de treabă. El se mișcă repede în general, dar până ajunge scrisoarea voastră la el prin serviciile de la Poșta Română, s-ar putea să treacă Paștele.

 Dacă copilul vostru nu s-a hotărât ce ar vrea să-i aducă urecheatul, puteți să-i prezentați un catalog cu produse care se încadrează în bugetul “iepurașului. Că degeaba vrea cel mic să meargă în Insula Paștelui dacă sacul mustăciosului are bani doar pentru un ou Kinder. Bine, nu că ar fi ceva neînregulă cu ouăle, mai ales că sunt tradiționale pentru această sărbătoare, fie ele de ciocolată sau de găină colorată.


Revenind la cadouri, dacă vreți să luați ceva mai deosebit pentru odrasla voastră, puteți opta pentru unul dintre acele karturi Berg. Pentru pilotul din el/ea. Mai sigur decât o bicicletă, având patru roți în loc de două și centrul de greutate jos, protejând copilul de eventuale răsturnări când devine cuprins de febra vitezei și încearcă să ardă caloriile de la toate dulciurile mâncate cu o oră înainte.

Îmi amintesc cu drag că am avut o chestie asemănătoare când eram mic. Mi-a adus-o unchiul meu. Era jucăria mea preferată. Roșie și cu caroserie metalică, mi-a consumat multe ore din copilărie. Momente frumose, până am crescut și n-am mai încăput în ea. Asta e principala problemă cu jucăriile. Rămân mici. Sau cresc copiii mari?

Până la a discuta astfel de probleme existențiale, ar trebui să revenim la lista cu dorințele pentru Iepuraș că timpul trece. Puteți fie să comandați online, fie să mergeți să căutați cadourile prin magazine, în speranța găsirii unor promoții sau dacă sunteți genul de persoane care vor să vadă produsul live înainte de a-l cumpăra. Sau dacă vreți să-l probați pe copil.

 Pentru alte cadouri generice, cum ar fi haine, dulciuri sau alte chestii mărunte nu cred că aveți nevoie de sfatul meu, mai ales că cunoașteți mai bine decât mine gusturile copilului vostru. Dar sunt aproape sigur că în cazul în care copilul încape într-un kart și iepurașul și-l permite, va fi un cadou care va aduce multă fericire.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu