joi, 27 noiembrie 2014

Orice femeie se poate transforma într-o prințesă cu farmec

Ziua de vineri este pe sfârșite. Diana își adună dosarele și le aranjează pe birou, oftând obosită când vede stiva ce creste tot mai înaltă pe zi ce trece. Bine însă că vin sărbătorile de iarnă și, cu ele, și o binemeritată vacanță.

"Uff, s-a mai terminat încă o săptămână de muncă! Nu mai vreau să aud de deadline-uri și  proiecte pana luni, când o iau de la capăt. Și luni am și acea întâlnire deosebit de importantă. Dacă trecem cu bine de ea, poate pot să-mi iau și eu câteva zile libere de sărbători pentru că deja nu mai rezist. Dacă ar fi după mine, aș dormi tot weekendul. Dar mă gândesc și la Alin, iubitul meu; cred că deja se simte foarte neglijat în ultima vreme. Și cred că din păcate are dreptate... nu prea am mai avut timp de noi, am fost prinsă cu proiectele pana peste cap. Însă el nu are nicio vină... Trebuie să vad cum mă revanșez în  weekend..."

Prinsă cu gândurile ei, se urcă în mașină și conduce absentă pana acasă. Când iese din mașină grăbită, una din unghiile ei perfecte i se agață în portieră și oja se crapă. Diana se încruntă, gândindu-se că trebuie să o repare, apoi oftează și se grăbește să ajungă acasă.

Când deschide ușa, surpriză. În casă miroase îmbietor, iar masa o așteaptă pusă. Alin o întâmpină zâmbitor și o ia în brațe.

 - Ce...ce s-a întâmplat? Pentru mine? Cu ce ocazie...? se bâlbâie Diana
 - Pentru că m-am gândit că meriți să fii răsfățată un pic. Doar știu ce perioada stresantă și aglomerată e la tine la muncă. Și nu prea am mai avut timp să mâncăm împreună în ultima vreme... Azi am terminat treaba ceva mai devreme și am vrut să-ți fac o surpriză. Ce zici, am reușit?

Diana îl ia în brate, gândindu-se cât de norocoasă este, și cum să-i mulțumească. Ca și cum i-ar fi ghicit gândurile, Alin continuă:

-Și să știi că mai am două surprize pentru tine. Prima dintre ele: în weekend ieșim cu mașina să ne plimbam undeva la munte, să fim doar noi doi și să  uitam de problemele din timpul săptămânii.
 - Ah, ce frumos ar fi! Dar...nu știu cum să-ți zic, știu că o să-ți pară poate ciudat,  însă e o problemă. Ma gândeam ca maine dimineață să mă duc rapid la salon să-mi fac manichiura. Tocmai mi-am stricat o unghie și știi că luni am acea întâlnire importantă cu clienții din străinătate. Pur și simplu nu pot să apar așa...iartă-ma, știu că te dezamăgesc iar...
 - Interesant. Se leagă de a doua surpriză a mea. Vezi, e ceva în aer, orice ai zice tu...

Și îi pune o cutiuță în brațe din care se văd sclipind vesele niște sticluțe colorate.

 - Îți plac? E noua colecție de toamnă-iarnă de lacuri Farmec Collection 2014. Am văzut-o azi într-o vitrină pe drumul spre casă, și știu cât de mult iți plac și promovezi produsele romanești. Cu aceste lacuri Farmec unghiuțele tale vor fi impecabile. Și acum poți să ai povestea ta în fiecare zi. Cred că ar prinde bine puțină joacă de-a imaginația, ce zici?

- Da...dar ce vrei să zici? Într-adevăr, cred că am fost atât de stresată încât nici măcar să mă mai relaxez nu știu. Dar despre ce poveste e vorba?
- Vezi, în cutie sunt 7 nuanțe de lac, și mi se pare că sunt chiar printre preferatele tale, cât am apucat eu să văd. Mă gândeam că poți purta câte una în fiecare zi a săptămânii. Și așa gata cu monotonia și vei avea încă un motiv să te gândești la mine de-a lungul zilei. :)
- Ce idee buna! Mulțumesc, mulțumesc încă o data, ești extraordinar!

După un weekend plin și frumos, vine și seara de duminică, înaintea unei noi săptămâni de lucru. Diana ia cutiuța cu lacuri Farmec și se uită la ele cu mult drag. Își dă seama că sugestia lui Alin, mai în glumă, mai în serios, ar fi chiar potrivită. Ziua de luni e o zi când ea trebuie să dea tot ce e mai bun, să îi impresioneze pe toți. Și alege nuanța Go get them, girl. Este o nuanță frumoasă de verde, o culoare puternică ce ei îi dă mereu încredere în forțele proprii.

A doua zi întâlnirea este un adevărat succes. Diana a făcut o prezentare care a fost foarte bine primită și  apreciată de clienți. A fost eroina zilei, iar la sfârșit șeful a chemat-o la el și a anunțat-o zâmbind că sigur va primi o primă de Crăciun, și că poate deja să se gândească la un cadou frumos. Diana a zâmbit și ea trăgând cu ochiul pe furiș la nuanța unghiilor ei, perfect asortată cu costumul, gândindu-se cât e inspirat a fost numele lacului.

Marți Diana s-a trezit simțindu-se foarte bine, puternică, având lumea la picioarele ei. Și ca urmare și-a vopsit unghiile în nuanța Your Highness, un frumos albastru regal. A fost ziua când toată lumea a complimentat-o și a felicitat-o pentru reușita din ziua precedentă.

Ziua de miercuri s-a anuntat ca o zi mohorâtă de iarna. Totul e înghețat în jur și prevestește o iarnă grea, ca în basmele copilăriei. Cum Diana este meteo sensibilă și starea ei de spirit depinde mult de vreme, s-a trezit întristată și fără chef. Dar apoi și-a amintit de soluția-secretă-schimbătoare-de-stare-de-spirit, oja Farmec. Așa că pentru ziua de miercuri a ales o ojă gri-bej, absolut superbă: It's freezing out there. Și iar a stârnit admirația colegelor de birou, iar frigul îndurat pe drumul dintre casă și serviciu a devenit doar o amintire.

Joi toată lumea începe să se pregătească de sărbători. În definitiv, duminică e Crăciunul! Și mai sunt atâtea de făcut! Cumpărături, cadouri, curățenie, bunătăți pe masă...dar până atunci, în seara asta e petrecerea firmei! O ocazie mult așteptată de relaxare și socializare, perfect potrivită pentru a purta în seara aceasta nuanța Tree's Rock. E o nuanță de verde-albăstrui plină de viață și  potrivită cu o ținută de seară în club sau chiar, de ce nu, în sala de festivități a companiei. Diana s-a simțit ca o vedetă rock în acea seară și a petrecut câteva ore frumoase în compania colegilor ei.

Pe drumul spre casă Diana zâmbește cu drag, gândindu-se câtă dreptate a avut Alin cu jocul de-a starea de spirit sugerată de lacurile Farmec. Și abia așteaptă să încerce și cele 3 nuanțe ramase, asociindu-le cu întâmplările și evenimentele zilnice.

Vine și ziua de vineri, ultima zi de muncă înainte de Crăciun. Peste tot adie un vânt de vacanta, toți sunt zâmbitori și bine dispuși. Ziua de lucru se termina mai repede, iar Alin o sună și o invită într-un club împreună cu cei mai buni prieteni ai lor, o ieșire cu gașca înainte de sărbătorile petrecute în mod tradițional în familie. Vor merge cu toții la un concert de rock, genul de muzică preferat de ei. Iar cu aceasta ocazie Diana alege să poarte pe unghii nuanța Enjoy your dark side, care se potrivește perfect cu ocazia.

În sfârșit, liberi! E sâmbătă, ziua dinainte de Crăciun, ziua dedicată celor dragi, când casele sunt luminate și se fac pregătirile de sărbători. Diana a ales să fie gospodină, să aranjeze casa și să pregătească o masă festivă-surpriză. Alin este cel care aleargă prin oraș pentru a rezolva cu ultimele cadouri și ultimele cumpărături. Diana îl așteaptă cu masa pregătită și cu bradul împodobit. E îmbrăcată ca pentru o ocazie specială, și a ales să poarte pe unghii nuanța Honey I'm home, o nuanță caldă și veselă, potrivită pentru o zi petrecută în  doi.

Și vine în sfârșit și ziua mult așteptată, cea a Crăciunului. Diana și Alin au ales să o petreacă în familie, așa că astăzi vor fi mesagerii cadourilor și a voii-bune, mergând în vizită la părinți. Culoarea roșie e culoarea dominantă a acestei zile de Crăciun, iar Diana a păstrat special pentru aceasta zi nuanța ei preferată din colecția de toamnă-iarnă 2014 de la Farmec, și anume Santa's Here.
A fost o zi magică, petrecută cu familia și cu multe-multe cadouri. Amândoi și-au adus aminte de copilărie și săptămâna s-a încheiat cum nu se poate mai frumos. Iar zâmbetele complice schimbate de ei când privirile lui alunecau către unghiile perfecte ale Dianei i-au făcut să-și dea seama încă o data cât de frumos e atunci când știi să transformi orice joacă într-un motiv de bucurie care să alunge monotonia.




Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu