miercuri, 24 octombrie 2012

Articol test

După cum știți, bloggerii își câștigă pâinea zilnică prin articolele sponsorizate. Mai participă la un concurs, mai scriu un advertorial, mai încheie o colaborare cu diverse site-uri, etc. E un adevărat test în care doar cei cu abilități de a scrie pot câștiga ceva.

Ieri, am văzut pe unul din site-urile cu articole sponsorizate, ceva relativ ciudat. Erau 4 joburi, aproape identice și totuși, goale ca și conținut. Probabil erau pentru a face un test1 sistemului lor. Și am aplicat. Am zis să fac un test vitezei lor de reacție. Să văd în cât timp primesc un răspuns că acelea ar fi joburi doar de test.

Și am așteptat. Și am așteptat. Și probabil ei s-au gândit să facă un test1 al răbdarii mele. Și nu mi-au trimis nimic. Așa că m-am hotărât să mă pun pe scris, respectând cerințele lor. Așa a luat naștere acest articol vid. Despre nimic. Trebuia doar să folosesc niște cuvinte cheie și să am minim 100 cuvinte. E simplu ca bună ziua.

Dacă tot ne testăm pe aici, acum, că am și articol, rămâne să vedem dacă și cealaltă parte contractantă își respectă cuvântul și plătește pentru serviciul cerut. N-ar avea de ce, nici măcar nu e o sumă mare. Dar, pe de altă parte, știți vorba aia, și oceanul este făcut din picături. Și dacă în fiecare zi  se fac astfel de teste, câștigăm și noi bloggerii o pâine cinstită. E ceva rău în asta?

Uite așa, cu acest articol am putut să testez și răbdarea cititorilor mei. Dacă ați avut răbdare să citiți până aici, la cuvântul 266.

De ce număr cuvintele? Pentru că și alții le numără la rândul lor. Site-ul plătitor vrea minim 100, la SEO am înțeles că ar fi bine să ai peste 300, așa că înșirăm aici.... Nu e ca și cum ar fi frumos afară și aș putea să merg prin parc, sau ceva.

Cam atât pentru articolul test, revin cât de curând cu un articol adevărat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu