joi, 21 martie 2013

Incredibil! S-a descoperit internetul în Galați


Nu, nu sunt rău. Sau, mă rog, sunt rău în general, dar aici îmi bazez afirmația “pe fapte reale”, cum s-ar zice. Pe știri de la televiziunile române.  De fapt, din mass-media în general. Că întâi am zărit știrea pe net, într-un ziar.

În seara asta, la masă fiind, văd știrea la televizorul din bucătărie, televizor a cărui meserie e să vorbească acolo, în speranța că printre dumicați îl aude și pe el cineva. Și de multe ori îl auzim. Din 2 în 3. Dar prindem ideea.  La știrea asta, terminasem de mâncat și am putut să-i dedic toată atenția mea.


Mare mi-a fost minunea să aflu că e o știre care e un fel de remake al știrii pe care o văzusem eu pe net, ieri.
Nici nu știu dacă să-ncep întâi cu netul sau cu știrile. Cred că mai bine o iau cronologic.

În urmă cu multă vreme, câțiva ani, prin 2008, unu’ (nu știu ce titulatură să-i pun) s-a gândit hotărât să facă un experiment. Sau un clip viral. Chiar nu-mi dau seama de ce a vrut să facă asta. Internetul spune că ar fi ceva nou, alături de 3Guys1Hammer. 

Ideea clipului e simplă: un tip, vrea să-și introducă în anus un borcan. Și borcanul se sparge. Și tipul sângerează. Cam atât. Nimic logic, care să facă sens.

Acum, în 2013, a ajuns tehnologia în Galați. Și au aflat oamenii de clipurile astea care erau virale acu’ 5 ani. Și unul, s-a gândit ieri să încerce. Și se pare că i-ar fi reușit.  Azi, unul a încercat cu o sticlă. I-a reușit și lui, însă s-a simțit rău și s-a dus la spital, unde i-a fost rușine să spună ce s-a întâmplat. Idolul lui pusese clipul pe net iar lui îi era rușine să spună la spital. Wow.

Apoi a apărut la știri un doctor care a spus că nu e în regulă să ne băgăm chestii de sticlă în fund pentru că se pot sparge și sunt greu de extras. Da? Ăsta e motivul? Nu acela că NU e logic să faci așa ceva? E ca la copii: nu face asta că faci buba?

Lăsând glumele la o parte, vreau să îi sfătuiesc pe cei cărora ar putea să le mai treacă prin cap să încerce clipuri de pe net să nu facă asta. Sau dacă o fac, măcar să uploadeze clipul. Așa e frumos.

Nu voi pune linkuri cu toate clipurile celebre și ciudate, din cauză că acest blog s-ar putea să fie citit și de minori. Dar, pentru curioși, voi pune cuvintele cheie, ca să poată căuta respectivele clipuri.

Avem: 2girls1cup ,  3guys1hammer (conținut foarte violent), 1man1jar (cel care a generat cazurile din Galați),  goatse (care e doar o poză), 2guys1horse (care duce prostia umană la un nou nivel). Dacă am uitat vreunul sau dacă filmezi tu unul nou îl poți lăsa în secțiunea de comentarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu