duminică, 3 octombrie 2010

ROM tricolor, dar nu romanesc

Toată lumea a auzit de ciocolățelele ROM tricolor, cele cu reclame cu senzații tari din 1964. Era o ciocolată mică, bună și frumos promovată, întro țară în care multe reclame sunt foarte tâmpite, ROM (cu un singur R) avea reclame frumoase, care-ți rămâneau în minte.
În seara asta, când reveneam în București am văzut un billboard (panou publicitar) cu o reclamă "ciudată": ROM cu steagul Americii. Inițial am crezut că e un fel de glumă, dar când mi-am dat seama că nu e 1 aprilie și că există și un site care prezintă noul produs m-am întristat.
Încă un lucru românesc dus pe apa sâmbetii.
Pe site-ul noului ROM ei spun că acum, că are steagul Americii e un brand cu care te poți mândri. De ce m-aș mândri cu steagul Americii? Cum rămâne cu brandul de țară? cu mândria că ești român? cu tradiția? cu valorile?
Cum poate o ciocolată cu tradiție românească și cu reclame comuniste să reprezinte visul american?
NOUL ROM TRICOLOR NU MĂ REPREZINTĂ !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu