miercuri, 7 martie 2012

Eurovision

După ce s-au vehiculat tot felul de zvonuri în care se spunea că anul acesta România nu mai participă la Eurovision din cauză ca TVR are probleme financiare, se pare că aceste probleme s-au remediat și vom participa și anul acesta la concurs.


Cu toate că până acum România, deși a fost reprezentată de artiști cu melodii chiar foarte bune, nu a câștigat, la acest concurs important e să participi. Să afle Europa că și România are muzică. Nu că nu ar fi cunoscut deja acest detaliu, având artiști care fac furori prin occident (gen Inna , Alexandra Stan, etc). De asemenea e important pentru populație să se simtă reprezentată. Să se uite cu sufletul la gură și să aștepte să ne dea Moldova cele 3 puncte. Sau Spania, prin intermediul oamenilor plecați la muncă acolo.

Îmi pare bine că până la urmă o să participăm și noi. Personal, nu mă uit la Oscaruri, nu mă uit la Grammy, Emmy, etc.... dar Eurovisionul e alt ceva. La Eurovision mă uit, live. Există și un cântec românesc acolo. Chiar dacă nu e în română, de cele mai multe ori, ai pentru ce să te uiți. O mică părticică din țara ta e acolo. Te reprezintă, vrând, nevrând.

Azi am aflat că anul acesta bloggerii vor avea șansa să fie în inima concursului. Să relateze direct din camera verde în timpul selecției din 10 martie. În anunț se menționează că bloggerii vor primi câte un laptop (nu contează marca menționată acolo) pe care să-l folosească. Păi ce fel de blogger ești dacă nu ai echipamentul tău? Și aici nu dau nume, că se supără Emil, dar sunt de părere că un blogger ar trebui să poată scrie, chiar dacă o face de pe telefonul mobil sau de pe un laptop. Sunt atât de ieftine încât consider că orice blogger își poate permite unul. Mie mi-ar plăcea să mă lase TVR să relatez de acolo. Și mă duc cu laptopul meu, așa că mă pot selecta pe lângă locurile limitate firma care-și face reclamă cu acele computere.

Oricum, observ că bloggerii primesc din ce în ce mai multă importanță în mass-media. Tot apar diverși la televizor, la diverse emisiuni, acum, la toate concursurile sunt invitați.... e un lucru bun. În SUA, bloggerii sunt considerați reporteri. Au legitimație de presă și tot tacâmul. Așa ar trebui să fie și la noi. Așa ar fi firesc, dacă cineva are ceva de spus, să fie lăsat să spună.

Îmi place și sloganul de anul acesta "Light your fire", se potrivește cu frigul de la noi :) .

Nu mai lungesc articolul că se face cât poveștile lui Emil, și până-l citește lumea trece Eurovisionul.

Surse: 1 2 3 4 5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu